de *blegh* functie kende ik niet. Ik heb hem net geprobeerd, maar helaas het werkte niet
Iemand anders suggesties?
Zie mijn signature, de eerste link van rechts
Verwijderd
Ach ja, ik ben erg tegen die krengen maar als je het doet doe het dan nog een beetje leuk, zoiets als:
www.geocities.com/SiliconValley/Garage/2001/dreamweaver/ en zoek naar Right Click Menu Builder oid...
Zijn btw Dreamweaver Extensions, zitten hele goeie bij...
Moet je wel Dreamweaver hebben, en de Extension Manager, kijk hiervoor op www.macromedia.com/dreamweaver of www.dreamweaver.com ...
www.geocities.com/SiliconValley/Garage/2001/dreamweaver/ en zoek naar Right Click Menu Builder oid...
Zijn btw Dreamweaver Extensions, zitten hele goeie bij...
Moet je wel Dreamweaver hebben, en de Extension Manager, kijk hiervoor op www.macromedia.com/dreamweaver of www.dreamweaver.com ...
Ik bedoelde dus niet de (rechter)muisoptie 'Alles selecteren', maar de methode om tekst met de linkermuisknop in een webpage te selecteren. Dus via de click-and-drag manier om lappen tekst (eventueel met plaatjes erbij) te selecteren. Dat wil ik uitschakelen.
In flash lijkt me erg omslachtig en zeker niet aan te bevelen omdat ik heel veel foto's op mijn site heb staan, wat de flash laadtijd zeker niet ten goede komt. Er moet toch wel iets zijn in JavaScript ofzo waarmee je selectie van tekst kan uitschakelen? (Misschien op dezelfde wijze als het uitschakelen van de rechtermuisknop).
P.S.: Ik ben ook nog steeds wakker, want ik was er nog mee aan het prutsen. Maar nu ga ik toch echt maar eens m'n holletje opzoeken
P.S.: Ik ben ook nog steeds wakker, want ik was er nog mee aan het prutsen. Maar nu ga ik toch echt maar eens m'n holletje opzoeken
ik ga ook voor het converteren van tekst naar een plaatje, mijn wetens is er namelijk niet een disableSelect() ofzo.
edit:
(zie ook mailadressen in tweaker-profiles)
(zie ook mailadressen in tweaker-profiles)
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
http://weda.net/nedstat/
check daar de source
check daar de source
Perfect, nou werkt het wel! Ik had de events wel goed maar ze moesten per sé in de body tag geplaatst worden!
* DeFeCt again vraagt zich af waarom je dit in godsnaam zou willen...
Omdat het zo meer moeite kost om achter alle links te komen, let wel meer moeite! Onmogelijk is het natuurlijk nooit
En wat heb je daar dan mee bereikt 
Zou bijna een mirror gaan hosten zonder alle poespas alleen om te jennen
Zou bijna een mirror gaan hosten zonder alle poespas alleen om te jennen
Om een hele simpele reden:
Ik weet dat als het moet je iemands complete site kan jatten (haal het desnoods uit de cache of maak een screenshot), maar ik wil wel dat de volhoudende gebruiker er wat moeite voor moet doen. Normaal gesproken geef ik er niet zoveel om, maar aangezien mijn site veel digitale foto's bevat die met een duur apparaat zijn gemaakt mogen er toch wel enige copyrights op zitten
Ik weet dat als het moet je iemands complete site kan jatten (haal het desnoods uit de cache of maak een screenshot), maar ik wil wel dat de volhoudende gebruiker er wat moeite voor moet doen. Normaal gesproken geef ik er niet zoveel om, maar aangezien mijn site veel digitale foto's bevat die met een duur apparaat zijn gemaakt mogen er toch wel enige copyrights op zitten
wat heeft dit nou weer te maken met het stelen van links? Ik bedoel ze verschijnen nog steeds onder in beeld hoor
Macromedia Dreamweaver 4:
Insert
Interactive Animation
Flash Text
Plak je tekst erin,
Tadaaaaa
Een flash tekst
Zonder ook maar enige flash kennis
Insert
Interactive Animation
Flash Text
Plak je tekst erin,
Tadaaaaa
Een flash tekst
.
Verwijderd
ik wil dus ook hetzelfde, alleen die link van Tim Schuhmacher die is dus dood nu, weet iemand nog wat de oplossing was (ik heb namelijk een td met text waar onclick iets gebeurd, als je dan toevallig iets met je muis beweegt selecteerd de text ook, bloedjeirritant en moet dus uit)
Klik is op het huisje van de topicstarterOp vrijdag 12 juli 2002 11:46 schreef mophor het volgende:
ik wil dus ook hetzelfde, alleen die link van Tim Schuhmacher die is dus dood nu, weet iemand nog wat de oplossing was (ik heb namelijk een td met text waar onclick iets gebeurd, als je dan toevallig iets met je muis beweegt selecteerd de text ook, bloedjeirritant en moet dus uit)
Verder is dit topic nogal oud.
Verwijderd
document.onmousemove = function() { return false; }
/me duwt die ouwe koe weer terug de sloot in
/me duwt die ouwe koe weer terug de sloot in
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()