Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc kan Ipod/hardware niet vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister een nieuwe I-pod gekocht, dus ik I-tunes enzo geinstalleerd. Als de Ipod in de USB wordt gestoken, zou Itunes meteen alle muziek erop moeten zetten, helaas gebeurt dit niet als ik de ipod erin doe, erger nog, hij ziet de hele ipod niet volgens mij. Geen teken van een aangesloten ipod Errm

Ik heb de ipod USB ook al in mijn keyboard USB gestopt, waarvan ik zeker wist dat hij het deed (omdat mijn keyboard het doet lijkt me dat hij het doet ^^)

Dit probleem had ik ook met mijn Externe 500gb harde schijf, die vindt mijn pc ook niet, de schijf en ipod heb ik beide geprobeerd op mijn laptop, en daar werden ze wél gevonden.

Kan iemand me alsjeblieft helpen en vertellen waarom mijn pc de ipod en de externe harde schijf niet kan vinden/niet herkent?

M.v.g. Vip3r^

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:50:
Ik heb de ipod USB ook al in mijn keyboard USB gestopt, waarvan ik zeker wist dat hij het deed (omdat mijn keyboard het doet lijkt me dat hij het doet ^^)
Ik neem aan dat je bedoelt dat je de ipod in de usb hebt gestopt waar je toetsenbord in zat.
Niet niet dat je een usb aansluiting op je toetsenbord hebt gebruikt? (naar aanleiding van Exorcist in je vorige topic).

Zoals dion_b in zijn sluitmessage in je vorige topic aangaf moet je toch echt zelf wat met meer proberen. Hij geeft de tip om een live cd te gebruiken. Grote kans dat dan de instellingen wel goed zijn.
Heb je de instellingen voor externe opslagapparaten al nagelopen?

Het zal waarschijnlijk níet aan de hardware liggen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
De topictitel is verbeterd, maar verder heb je volgens mij geen van de adviezen van dion_b opgevolgd. Hij heeft niet voor niets tekst in de sluitpost getypt. Doe er dus wat mee. Ik Algemene gedragsregels (Netiquette) (en aanverwante pagina's) kan je lezen wat we verwachten dat je doet.

Tot slot hoort de iPod in Apple Talk, maar dat neem ik je niet kwalijk na de sluitpost van dion_b...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.