Corepad of Hyperglide skatez?

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 09:49
Ik heb al 2.5 jaar een Razer Diamondback en de skatez zijn echt op nu.
Maar nu zie ik de Corepads en de Hyperglides voor de zelfde prijs bij een webshop.
Maar nu heb ik geen idee welke beter / fijner is.

Nu wil ik geen fanboy discussie, gewoon even weten wat het fijnste werkt of glijdt ofzoiets.
Dus wie verteld mij wat er het beste is om te kopen?

Verwijderd

Hyperglides zijn "schijnt" snel versleten op een muismat ook, de corepads weet ik amper iets van sorry, ben zelf van plan de Hyperglides te bestellen voor mijn mx518, speel je op een muismat?

• rCk
Ja ik speel op een Razer Mantis speed pad, een aardig glad ding dus niet zoals de control kant van de Razer eXactMat, waar ik 2 jaar op heb gespeeld :p

EDIT: Wie weet trouwens een goed alternatief voor zolang ik nog zonder goede skatez zit?

[ Voor 23% gewijzigd door rCk op 05-07-2007 11:34 ]

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
ze zeggen dat stukjes plakband op de onderkant van de skatez van je muis ook werkt, maar dat weet ik zelf niet..

speel zelf al tijden met een klein lasermuisje, zonder apparte skatez buiten degene die erop zaten en zonder muismat...en bij mij gaat dat prima (snap neit dat mensen muismatten nodig hebben ;) )

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-02 16:55

Aapje

Opel-beun
Corepad levert bij alle pads van hun een stuk teflontape erbij. Werkt prima (Kost wel even wat moeite om op je muis te krijgen :+

Heb al zo'n 2 jaar een corepad, en ben toch altijd blij ermee :)

• rCk
Pluisje op dit bureau, zeker weten. Anders kan ik niet spelen :)

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2025
-laat maar-

[ Voor 96% gewijzigd door MelvinB op 05-07-2007 19:55 . Reden: foutje ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 08:33
BaBoOn schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:48:
Corepad levert bij alle pads van hun een stuk teflontape erbij. Werkt prima (Kost wel even wat moeite om op je muis te krijgen :+

Correctie: Niet bij alle matten, bij de corepad-eyepad XL die ik vorig jaar bij Cyes.nl besteld heb zaten ze niet

Joejoe!

• rCk
Dit topic kan voor mijn idee op slot, ik heb nog wat nagevraagd en ben voor de Hyperglidez gegaan, en Don ook bij cyes.nl. Had ik eerder mijn Steelsound 5h gekocht en super, dus vandaar daar.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
BaBoOn schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:48:

Heb zelf ook een tijdje op die tape gemuist maar toen toch eens Corepad Skatez onder me Diamondback (1 euro @ The Party, hail Cyes _/-\o_ ) en ik vind ze toch beter dan dat tapespul. Zeker het geld waard :)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-02 16:55

Aapje

Opel-beun
Cubefanatic schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:01:
[...]

Heb zelf ook een tijdje op die tape gemuist maar toen toch eens Corepad Skatez onder me Diamondback (1 euro @ The Party, hail Cyes _/-\o_ ) en ik vind ze toch beter dan dat tapespul. Zeker het geld waard :)
Ik koop telkens een nieuwe OEM muis van logitech als mijn skates op zijn hoor ;) Dat tape is 3 keer niets, het is wel fijn maar je moet het goed eronder krijgen :/

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
Mja, ik heb dus iets duurdere muizen (Razer DB en DA) en dan loont het wel hoor :)
Pagina: 1