De overdadige aandacht voor Apple's iPhone begint zo langzamerhand irritante vormen aan te nemen. Leuk hoor die iPhone maar wat beweegt de frontpage tot al die aandacht? Qua features vind ik bijvoorbeeld de Nokia N95 veel volwassener en indrukwekkender maar blijkbaar maakt de naam van de fabrikant een groot verschil. Onzinnig natuurlijk en ik hoop dat Tweakers.net snel meer balans brengt in het belichten van telefoons en van hardware in het algemeen. Natuurlijk hoef ik berichten over de iPhone niet te lezen maar al die redactionele aandacht gaat wel ten koste van interessantere nieuwtjes dan het zoveelste gerucht uit de Apple-stallen. Als de iPhone op de markt komt dan zien we dat vanzelf wel. Schrijf er dan een goede review over. Houd het concreet, want dat is wel zo professioneel!
Regeltjes, regeltjes, regeltjes... Zo goed meneer agent? *diepe zucht*
De meeste berichten over de iPhone zitten anders niet in een categorie (grijs blokje, "main") en zijn dus alleen via de frontpage te lezen.heuker schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:50:
Ben ik an sich met je eens, veel informatie is alleen op geruchten gebaseerd en daarnaast is het in verhouding tot andere interessante telefoons vrij veel.
Echter is met de nieuwe website het idee onstaan om meer nieuws te gaan plaatsen in verschillende categorien, maar doordat er nu een main-page is waar al het nieuws opstaat, komt het misschien overdadig op je over
Regeltjes, regeltjes, regeltjes... Zo goed meneer agent? *diepe zucht*