Zo enorm off topic was het anders niet.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:00:
Het topic gaat hier over een spelfout in een poll, niet over het afglijden van de Nederlandse taal naar bedenkelijk niveau in het algemeen.
Als we zo fel zijn op de regels der Nederlandse taal, waarom dan niet net zo fel op de regels 'des Neerlands GoTs' om niet offtopic te gaanEr zijn diverse topics in o.a. SG te vinden waar de hobbyist-taalpurist zich naar hartelust kan uitleven.
Daarnaast kaartte ik iets aan dat meer off topic was maar waar helemaal niet op is gereageerd: de overdadige aandacht voor Apple's iPhone. Bij deze zoals beloofd een nieuw topic om de kwestie opnieuw onder de aandacht te brengen omdat al die berichtgeving over een telefoon zo langzamerhand irritante vormen aan begint te nemen. Leuk hoor die iPhone maar wat beweegt de frontpage tot al die aandacht? Qua features vind ik bijvoorbeeld de Nokia N95 veel volwassener en indrukwekkender maar blijkbaar maakt de naam van de fabrikant een groot verschil. Onzinnig natuurlijk en ik hoop dat Tweakers.net snel meer balans brengt in het belichten van telefoons en van hardware in het algemeen. Natuurlijk hoef ik berichten over de iPhone niet te lezen maar al die redactionele aandacht gaat wel ten koste van interessantere nieuwtjes dan het zoveelste gerucht uit de Apple-stallen. Als de iPhone op de markt komt dan zien we dat vanzelf wel. Schrijf er dan een goede review over. Houd het concreet, want dat is wel zo professioneel!