[CSZ] dedicated server + dynamic ip

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 15:28
Hoi allemaal,
ik heb een dedicated server opgezet voor counter strike condition zero. Nu is dit allemaal fijn en wel maar ik zit met een probleem.
Het is niet de bedoeling dat ik en mijn friends alleen op de server zitten maar dat ook andere mensen erop kunnen. Als ik de server dus aanzet stuurt hij een bericht naar valve met mijn ip en poort van mijn server en komt de server in de lijst te staan na +/- 24u.
Nu is echter het probleem dat ik een dynamic ip heb dat om de 36 uur sowieso veranderd wordt door mijn isp.
Als mijn server dus na 24 uur in de lijst komt, staat hij er 12u in en moet ik weer 24u w8en eerdat ik opnieuw in de lijst terecht kom en er spelers op mijn server kunnen.
Dyndns is volgens mij geen optie omdat valve alleen naar het ip kijkt (dus als ik myn hostname van mijn dyndns meegeef neemt hij het ip en zitten we met hetzelfde probleem).
Ik heb al op google gezocht maar de meeste mensen die thuis een server opzetten willen alleen met hun friends spelen en is het dus niet van belang dat ze in de lijst van valve komen.
Zijn er andere mogelijkheden ?
Alvast bedankt

offtopic:
hij staat in het foute subforum volgens mij, sorry, ik had fout geklikt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door silentkiller op 04-07-2007 23:37 ]