Anonymizer Total Net Shield

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heezy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-02-2023
Hey,

ik ben al een tijdje aan het zoeken wat de beste manier is om veilig en anoniem te surfen. Nu ben ik op deze software gekomen:

http://www.anonymizer.com...roducts/total_net_shield/

Veel is er niet over te vinden, maar als ik iets vind, is het altijd zeer positief zoals hier:

http://www.guard-privacy-...crypted-tunnel-proxy.html

Wat is jullie mening hierover?
Soms andere/betere suggesties?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07

chromeeh

the Gnome

Deze software bouwt een SSH tunnel op naar een locatie van Anonymizer dat is alles heel cru gezegd.
Om voor persoonlijk gebruik daar $99.95 per jaar voor te betalen, alleen om je surfgedrag te verbergen?
Neem een goede Firewall, Antivirus, Router (met firewall), daarmee ben je een stuk beter af denk ik....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

chromeeh schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:39:
Neem een goede Firewall, Antivirus, Router (met firewall), daarmee ben je een stuk beter af denk ik....
Dan surf je inderdaad wel veilig maar niet anoniem. Om dat voor elkaar te krijgen zul je toch met proxies moeten werken, eventueel Tor of iets vergelijkbaars maar dan verlies je meestal wel erg veel snelheid. Dat is een afweging die je moet maken. Vergeet dan ook niet om javascript en aanverwante zaken te disablen anders lek je nog steeds informatie. Zo ben je kwa browsing redelijk anoniem, meeste overige verkeer lekt nog wel eens langs Tor.

Het simpelste om anoniem te internetten is meeliften op een (open) wifi netwerk maar dat kan je in de problemen brengen. Andere optie is een internetcafe maar heb daar in NL geen ervaring mee. In het buitenland zit je er wel redelijk safe/anoniem.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148051

Ik zou als ik jou was toch eens beter naar bv https://www.relakks.com kijken. Die bieden een volledige anonieme verbinding zonder veel verlies. Denk zoiezo beter als anonymizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heezy
Bedankt voor de uitleg.

Kermit, heb eens wat opgezocht over die Relakks: dat hij in Zweden ligt, is al zéér goed. Maar ik lees dat hij wel vrij traag is. Heb je er zelf ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heezy
Goed, voor de 5 euro dat een maand maar kost, heb ik het me even aangeschaft. Bevindingen tot hiertoe zijn positief: Als ik met Flashget download schommel ik tussen de 200-550 kB/s op een +-650 kB/s lijn. Browsing gaat ook zeer goed, een beetke delay maar dat is normaal en eigenlijk niet storend daar het bijna niet merkbaar is.
1 keer is de connectie wel weggevallen, maar dat neem ik er bij voor 5 euro.

Bedankt voor de tip.

Heb nu nog wel een technisch vraagje: browsing gebeurt anoniem en encrypted, maar wat met download clients, FTP, nieuwsgroepen, messengers, Skype... Is dat ook allemaal anoniem en encrypted zonder enige instellingen te moeten veranderen? Gezien de werking van VPN's zou ik zeggen van wel, maar ik check het even voor de zekerheid.

[ Voor 28% gewijzigd door Heezy op 07-07-2007 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148051

Volgens mij is alles encrypted aangezien je gelijk vanuit je provider doorlinkt naar relakks. Aangezien het via vpn tunnels gaat denk ik dat je niets apparts hoeft in te stellen. Helaas heb ik nog geen ervaring met deze provider maar mocht het nodig zijn ga ik toch echt ook wel over.

Keep us posted ;-)

En YW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heezy
Wel, tot hiertoe geen disconnects meer gehad en topspeeds. Ik ben zeer tevreden over deze server.
Pagina: 1