Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

keuze toestel (kieskeurig bied geen uitkomst)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:16

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik zoek dus een telefoon, om mijn oude W800 te vervangen. Belangrijk voor me zijn:
- goede foto mogelijkheden (+3 mp, bij kieskeurig kun je helaas alleen selecteren op het wel of niet hebben van een camera)
- uitstekende MP3 mogelijkheden (helder geluid, ook van de standaard speakers als het kan)
- ben erg gecharmeerd van de slide optie met een volledig toetsenbord, zoals de Samsung F700 heeft:

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/samsung_f700.jpg

Heb al gekeken naar HTC types, maar die hebben helaas slecht geluid, als ik hier zo rondlees. Bovendien hebben bijna alle smartphone toestellen (de meeste qwerty telefoons zijn volgens mij smartphones), een slechte camera.

Zou er iets zijn wat hieraan voldoet?

Verwijderd

de nieuwere HTC's hebben een prima geluid. Geen ruis meer en zeer goede verstaanbaarheid

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

k810 of n73
heb voor de laatste geopt voor vervanging van mijn w800
nog geen spijt (na 2 week)

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 20:46
De N en E series van nokia. De N series bieden geen volledig toetsenbord maar wel slide. Er is een E serie die een volledig toetsenbord biedt.

[ Voor 68% gewijzigd door EnsconcE op 04-07-2007 22:42 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Naast het feit dat dit een persoonlijke keuze is had je zelf ook iets meer moeite mogen doen. Als je even zoekt in dit forum (naar topics met de vraag welk toestel iemand het beste kan kopen) kom je verscheidene websites tegen waar je telefoons beter kunt vergelijken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.