MX1000 Laadt niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 13:40
Ik gebruik al een tijd lang een MX1000 om te gamen. Een hele fijne muis die erg lekker in de hand ligt. Lekker veel knoppen, en mooi precies. Heeft ook altijd goed gewerkt. Enige nadeel is het opladen, dit vergeet ik soms, en dan moet ik er een muis met een balletje (ja, een balletje ja :| :X ) aanhangen, anders kan ik niets doen.

Al een tijdje laadde hij lastig op. Hij maakte schijnbaar slecht contact, even overheen wrijven en hij deed het weer. Nu is het zo, dat als ik hem op het station zet, er niets gebeurt. Duw ik hem echt er ''in'' (dus dat hij zeker weten contact maakt) valt hij uit en krijg ik hem alleen maar aan met de aan/uit knop.

1 contactje lijkt een beetje geoxideerd. Zou dit de reden kunnen zijn??

Moet ik deze muis gewoon terugbrengen naar de winkel, en kijken of ik nog garantie heb? De muis is nooit gevallen oid. Ook nooit opengemaakt ofzo, gewoon netjes mee omgegaan.
(oh, ander stopcontact heb ik ook geprobeerd).
De muis werkt verder nog wel gewoon goed.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-04 11:21
heb ik ook last van ghad, ik heb soldeerbout gepakt en een klein heel dun laagje tin over de 2 stukjes op de muis gedaan en nu laad hij weer als een zonnetje :D

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-04 16:43
even die 2 connectiepuntjes opschuren ;)... desnoods met je nagel ofzo.. dan werkt het al beter :)

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 16:09
Oxidatie kun je vaak ook wel weg krijgen met een (potlood) gummetje. in ieder geval het proberen waard. heb hier vroegah wel success mee gehad met NES-cartridges die ook wel eens last hadden van oxidatie.

• TheJVH
Ik zal het even proberen. Ik weet niet zeker of het geoxideerd is, want het is een zwart puntje dat ik er niet af krijg met mn nagel. Ook vind ik het raar dat hij uitvalt als hij de oplader raakt.

Nope, werkt niet. Het rare is dus dat het maar een puntje is van 0.2mm. Ik ga morgen even naar Powerline hier in de stad waar ik hem heb gekocht.

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 23:15
Mits je muis nog geen 5 jaar oud is (of was het nou 3 ?) kan je gewoon contact opnemen met Logitech.

Ze sturen je dan een nieuwe muis op, je moet hierna wel de stekker van je oude muis knippen en deze terug sturen.

Ik heb op deze manier een nieuwe MX1000 gekregen omdat ik niet meer kon klikken met de middelste knop.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-04 14:24

Elektronicanet

Leds do it!

8)7

Of bedoel je het laadstation :)

[ Voor 10% gewijzigd door Elektronicanet op 05-07-2007 00:02 ]

Nederlander in België

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-04 00:46
En mss kan je ook het resultaat posten wanneer beschikbaar, interessant voor andere personen met mss hetzelfde probleem :)

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09
Ik heb het met de MX1000 en de Revolution gehad / heb het nog steeds.

De MX1000 ben ik met een schuurpapiertje overheen gegaan en dat loste een hoop op. (Ook even de contactjes in de lader licht behandelen).

De Revolution had genoeg aan een beetje poetsen met een doekje.

Werkt het niet dan moet je even Logitech bellen. Hun support en garantievoorwaarden zijn vrijwel perfect te noemen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Titelfix, vooralsnog geldt in NL dat 3e p enkelvoud door stam + t gevormd wordt, ook als de stam op een -d eindigt. Verder is een [muizen] tag nergens voor nodig...

Oslik blyat! Oslik!

• TheJVH
Ja, dan ga ik even naar powerline, en vragen wat ze daar ervan zeggen (als ik het daar kan oplossen is het natuurlijk mooi, want dan heb ik gelijk een nieuwe). En anders naar Logitech bellen en kijken wat ik kan doen. Ik geloof dat de muis nog geen jaar oud is.

• Nijn
Bespaar je een hoop moeite en bel gelijk met Logitech. Als ze 'm bij Powerline innemen en opsturen ben je 'm 3 weken kwijt. Als je Logitech belt hoef je in eerste instantie niets op te sturen. Als de vervanger aangekomen is stuur je alleen het stekkertje op in een enveloppe.

Logitech doet niet aan langdurige reparaties, dat is gewoon Service. (Die je overigens wel betaald, Logitech producten zijn niet de goedkoopste).

• TheJVH
Daarnet bij Powerline geweest, en die zeiden ook: Stuur hem op, als wij dat doen ben je hem 5 weken (WAT?? 5 WEKEN??) kwijt.

Nu ook met Logitech gebelt, wat blijkt:
Waarschijnlijk omdat ze teveel muizen moesten terugsturen hebben ze besloten dit niet zomaar meer te doen. Nu wou die pino weten of het aan de oplader lag of aan de muis. Zegt die grapjas dat we maar even naar de Media Markt moeten (In Gouda is geen Media Markt meneer) gaan, om dat even te kijken. Daarna moesten we maar eens terugbellen, en als we geluk hebben, stuurt hij een nieuwe op. Als we pech hebben gaat hij hem repareren. :(

Nu heb ik het geluk dat mijn neef op 5 minuten fietsen precies dezelfde muis heeft, maar toch.... :(

[ Voor 7% gewijzigd door TheJVH op 05-07-2007 15:30 ]

• Nijn
Waarschijnlijk omdat je met de volledig verkeerde insteek hebt gebeld door de opmerking van Powerline. Je moet Logitech gewoon bellen en aangeven dat je een probleem met je muis hebt. (Via het support nummer dat op de site staat). Dan stellen ze je een paar vragen om uit te zoeken of het ding echt defect is. (Of lader, die dingen kunnen ze los leveren). Indien dat zo blijkt te zijn dan sturen ze een nieuw onderdeel / apperaat op.

Waar jij bent uitgekomen dat is hoogstwaarschijnlijk de support afdeling voor dealers. Die moeten inderdaad het >>> defecte onderdeel <<< terugsturen naar Logitech. Maar van dealers kan je dan ook verwachten dat ze kunnen uitzoeken of het de lader of muis is.

[ Voor 3% gewijzigd door Nijn op 05-07-2007 16:37 ]

• TheJVH
Nee, diegene begreep geloof ik duidelijk dat hij een consument aan de lijn had, en geen dealer. We hebben ook niet het nummer gevraagd bij powerline.

Ook zei hij dat ze zijn gestopt met het versturen van die muizen. Dus dat het eerst wel zo gebeurde, maar nu niet meer.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-04 14:24

Elektronicanet

Leds do it!

Ik vind het wel een vreemde gang van zaken, dat ze je naar de Media Markt sturen? Zouden ze daar een contract mee hebben, of is het gewoon de eerste winkel die bij de betreffende helpdesk medewerker op komt?
Als ze geen afspraken met de Media Markt hebben is het absoluut niet netjes om een dergelijk advies te geven, aangezien de muis elders is aangeschaft. Iemand die hier meer over weet?

[ Voor 5% gewijzigd door Elektronicanet op 05-07-2007 16:48 ]

Nederlander in België

• TheJVH
Tja, ik heb hem dus nu getest bij een neef van mij, en het blijkt inderdaad het basisstation te zijn. Ook heb ik nog even de adapter getest, en deze geeft gewoon stroom.
Toen weer contact opgenomen met Logitech, en inderdaad, ze sturen het Basisstation op. Ik krijg nog een mail met het tracknummer.

Eind goed, al goed??

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-03 21:17
miss beetje laat, maar heb je de contactpuntjes van het basisstation ook geschuurd??? hielp bij mij pas toen ik die ook schuurde, heb nu gelukkig weer een staartje aan me muis dus schuren is verleden tijd

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 00:16
Edit: te laat... :+

[ Voor 96% gewijzigd door tm030614 op 06-07-2007 00:22 ]

• TheJVH
Bij m'n nieuwe PC (zie > Game PC €1200 (case only) ) wil ik eigenlijk deze muis ook niet meer. Ik ga dan denk ik voor een G5. Lekker met draadje, en toch meer een gamers muis.

• TheJVH
Tjongejonge. Ik ben nu 7 werkdagen verder, en heb nog helemaal niets van Logitech ontvangen, laat staan gehoord. Ze hebben duidelijk gezegt dat het max 5 werkdagen zou duren.

Ik dacht dat ze goede service hadden, maar wat ze me nu flikken :( :( .

Ik ga nog even bellen, want dit vind ik echt NIET kunnen. Eerst lopen zeiken dat ze willen weten wat ze moeten opsturen (moet ik naar een Media Markt die 20 kilometer verderop ligt), dan zijn we eindelijk zover na 3 telefoontjes, krijg ik dat ding nog niet. Ongelofelijk!

Schande Logitech, schande!! :(

[ Voor 5% gewijzigd door TheJVH op 17-07-2007 13:38 . Reden: typo ]

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 23:54
Killzone schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:38:
Tjongejonge. Ik ben nu 7 werkdagen verder, en heb nog helemaal niets van Logitech ontvangen, laat staan gehoord. Ze hebben duidelijk gezegt dat het max 5 werkdagen zou duren.

Ik ga nog even bellen, want dit vind ik echt NIET kunnen. Eerst lopen zeiken dat ze willen weten wat ze moeten opsturen (moet ik naar een Media Markt die 20 kilometer verderop ligt), dan zijn we eindelijk zover na 3 telefoontjes, krijg ik dat ding nog niet. Ongelofelijk!

~

Ik heb een keer van die glidepads besteld bij logitech voor onder de muis. Komt uit zwitserland ofzo, duurde 2,5 maand! Nu had ik die minder nodig dan jij je muis maar toch

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Killzone schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:38:

Stel je niet zo aan. Natuurlijk is het niet netjes dat als men zegt dat het (werk!)dagen duurt, het nu "al" 7 dagen duurt, maar kom op. Vind dat sowieso nog snel hoor, dan gebruik je tot die tijd toch een ander muisje.

• TheJVH
Stel je niet zo aan?? Het feit alleen al dat ik naar de Media Markt moest gaan om hem te testen vind ik echt niet kunnen.

En dan ook nog eens te laat (ben benieuwd of hij uberhaupt komt) verzenden. Dat vind ik echt gewoon niet netjes (en dat is dan nog zwak uitgedrukt).

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Killzone schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:32:
Stel je niet zo aan?? Het feit alleen al dat ik naar de Media Markt moest gaan om hem te testen vind ik echt niet kunnen.

En dan ook nog eens te laat (ben benieuwd of hij uberhaupt komt) verzenden. Dat vind ik echt gewoon niet netjes (en dat is dan nog zwak uitgedrukt).
Anderzijds is het ook logisch dat zij willen weten wát er precies kapot is. Dat de MM dan genoemd wordt is zeker niet netjes, maar de persoon aan de telefoon noemde ook maar een optie om het uit te vogelen. Wacht gewoon nog even rustig af, als het een paar dagen langer duurt, maakt dat toch niet veel uit voor een muis? Wees blij dat je geen Xbox360 hebt die kapot is, je moet 's weten hoe lang dat af en toe kan duren ;)
Pagina: 1