Ik gebruik al een tijd lang een MX1000 om te gamen. Een hele fijne muis die erg lekker in de hand ligt. Lekker veel knoppen, en mooi precies. Heeft ook altijd goed gewerkt. Enige nadeel is het opladen, dit vergeet ik soms, en dan moet ik er een muis met een balletje (ja, een balletje ja
) aanhangen, anders kan ik niets doen.
Al een tijdje laadde hij lastig op. Hij maakte schijnbaar slecht contact, even overheen wrijven en hij deed het weer. Nu is het zo, dat als ik hem op het station zet, er niets gebeurt. Duw ik hem echt er ''in'' (dus dat hij zeker weten contact maakt) valt hij uit en krijg ik hem alleen maar aan met de aan/uit knop.
1 contactje lijkt een beetje geoxideerd. Zou dit de reden kunnen zijn??
Moet ik deze muis gewoon terugbrengen naar de winkel, en kijken of ik nog garantie heb? De muis is nooit gevallen oid. Ook nooit opengemaakt ofzo, gewoon netjes mee omgegaan.
(oh, ander stopcontact heb ik ook geprobeerd).
De muis werkt verder nog wel gewoon goed.
Al een tijdje laadde hij lastig op. Hij maakte schijnbaar slecht contact, even overheen wrijven en hij deed het weer. Nu is het zo, dat als ik hem op het station zet, er niets gebeurt. Duw ik hem echt er ''in'' (dus dat hij zeker weten contact maakt) valt hij uit en krijg ik hem alleen maar aan met de aan/uit knop.
1 contactje lijkt een beetje geoxideerd. Zou dit de reden kunnen zijn??
Moet ik deze muis gewoon terugbrengen naar de winkel, en kijken of ik nog garantie heb? De muis is nooit gevallen oid. Ook nooit opengemaakt ofzo, gewoon netjes mee omgegaan.
(oh, ander stopcontact heb ik ook geprobeerd).
De muis werkt verder nog wel gewoon goed.