caiw samsung dcb-9401r rare tekst door het scherm heen

Pagina: 1
Acties:

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-02 10:15
ik heb een digitaal tv abonnement bij caiway , hierbij kregen wij een samsung dcb-9401r digitale decoder. dit zit aangesloten op mijn sony kdl-u2000 tv

steeds zie je door films en wat dan ook teksten voorbij komen. toen die teksten langs kwamen zag ik ook het tekentje van veronica langskomen, ik naar veronica zappen en die teksten bekijken.
blijkt dus , die teksten die in beeldkomen komen staan komen ~1 a ~2 seconden later als ondertiteling te staan en die teksten maakt niet uit op welk net ik zit ze komen altijd van vceronica.

ik dacht eerst dat het sluipreclame was maar dat is dus niet zo.
het is best wel irritant dus wie kan me helpen er vanaf te komen, als iemand het niet gelooft of wat dan ook, dan probeer ik er een foto van te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door oddish2211 op 04-07-2007 20:56 ]

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
dat heb ik ook wel eens als ik mijn dvd speler aan laat staan.

Iseci

• oddish2211
  • Laatst online: 20-02 10:15
tntkiller schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:28:
dat heb ik ook wel eens als ik mijn dvd speler aan laat staan.
ook als ie in stand by staat?

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:58
Dit had ik bij mijn vorige tv (bij het kijken van een dvd). Die had een brakke scart aansluiting. Nieuwe tv was voor mij de enigste oplossing. Ik had ook verschillende scart kabels geprobeerd niets had geholpen.

Het lijkt erop dat scart composiet (volgens mij kon die tv niets anders weergeven) stoort met de antenne aansluiting.

Antenne aansluiting eruit en ik zag bij de dvd's lichte sneeuw tussendoor. Dus het lag niet aan de kabel zelf maar aan de tv/dvd combinatie.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
kfaessen schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:38:
Dit had ik bij mijn vorige tv (bij het kijken van een dvd). Die had een brakke scart aansluiting. Nieuwe tv was voor mij de enigste oplossing. Ik had ook verschillende scart kabels geprobeerd niets had geholpen.

Het lijkt erop dat scart composiet (volgens mij kon die tv niets anders weergeven) stoort met de antenne aansluiting.

Antenne aansluiting eruit en ik zag bij de dvd's lichte sneeuw tussendoor. Dus het lag niet aan de kabel zelf maar aan de tv/dvd combinatie.
Ha, dat probleem heb ik ook. Als je goed kijkt zie je dan de ondertiteling net iets hoger tijdens het kijken van een dvd dan waar ie normaal zou zitten bij het kijken naar tv. Bloedirritant, maar weinig aan te doen denk ik. :P

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
oddish2211 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:01:
[...]

ook als ie in stand by staat?
ja dan ook ging alleen maar weg door de stekker van de dvd speler er uit te halen

misschien lost het ook wel op met een andere kabel dat weet ik niet ik geprobeerd

Iseci

• gastje13
  • Laatst online: 17-02 13:08
een betere scart kabel kopen(niet zo'n goedkope maar een wat duurdere) dan is het weg. Had hetzelfde met de Humax. Tv heeft er geen donder mee te maken.

Overegens is de 9401 een verouderd model, het gangbare samsung model is de DCB-B270R
Pagina: 1