hoe flush ik dan mijn buffer 2 keer???
de buffer is ruim 30MB groot, en ik zou het jammer vinden als de helft niet aankomt dus wil ik 'm 2 keer flushen naar verschillende proxies van dnet.
Stappenplan iemand?
Flush duurt nog ff, maar ik wil het nu alvast weten.
de buffer is ruim 30MB groot, en ik zou het jammer vinden als de helft niet aankomt dus wil ik 'm 2 keer flushen naar verschillende proxies van dnet.
Stappenplan iemand?
Flush duurt nog ff, maar ik wil het nu alvast weten.
Ja, maak een backup van die buffer, ga flushen, kopieer de backup terug en flush nog een keer.. (it's that easy)
beetje jammer als iemand tussendoor flushed dus 
Maar evengoed bedankt... Ik flush 'm wel op een andere bak, dan kunnen mensen gewoon doorflushen op de proxybak..
Maar evengoed bedankt... Ik flush 'm wel op een andere bak, dan kunnen mensen gewoon doorflushen op de proxybak..
Ja of flushen wanneer de gemiddelde mens niet flushed ('s nachts?). Of heb je dan geen toegang tot de computer(s) omdat ie bijv. op je werk staanOp vrijdag 09 februari 2001 00:09 schreef Frenzy het volgende:
Maar daar heb je dan weer geen brander om de 30mb te fikken, ach ja, via het netwerkie he?!
Lightning_crew
Verwijderd
als je een CD gaat fikken wil ik hem best voor je flushen, maar wacht eerst de resultaten even af van de 1e keer dat je alles flusht... misschien komt alles wel aan na 1 keer flushen, dan is je probleem al meteen opgelost.Op vrijdag 09 februari 2001 00:09 schreef Frenzy het volgende:
waar komt de aanname aan dat die bak op mijn werk zou staan??? tis 1 van mijn eigen bakkies die als proxy server fungeert en staat hier zacht te spinnen naast z'n vriendjes.
Dus daar kan ik 's nachts wel bij ...
Dus daar kan ik 's nachts wel bij ...
de gemiddelde mens heeft een kudde die 24/7 flushtOp vrijdag 09 februari 2001 00:24 schreef _soh het volgende:
[..]
Ja of flushen wanneer de gemiddelde mens niet flushed ('s nachts?). Of heb je dan geen toegang tot de computer(s) omdat ie bijv. op je werk staan
Maar daar heb je dan weer geen brander om de 30mb te fikken, ach ja, via het netwerkie he?!
nog iets...
stel ik wil naar die proxies in delft flushen.
wat vul ik hier:
ipaddress=us.v27.distributed.net
dan in?
stel ik wil naar die proxies in delft flushen.
wat vul ik hier:
ipaddress=us.v27.distributed.net
dan in?
Verwijderd
Nope... dan vul je in :
proxy1.delft.nl
of
proxy2.delft.nl
Kan je hier vinden:
http://n0cgi.distributed.net/rc5-proxyinfo.html
proxy1.delft.nl
of
proxy2.delft.nl
Kan je hier vinden:
ivo is volgens mij euro.v27.distributed.netOp vrijdag 09 februari 2001 19:59 schreef Proxy 71 het volgende:
Nope... dan vul je in :
proxy1.delft.nl
of
proxy2.delft.nl
Kan je hier vinden:
je krijgt dan 1 van de nederlandse proxies... maar ik kan het ook voudt hebben...
Intentionally left blank
Pagina: 1