Hey Tweakers,
Ik heb afgelopen week een pc voor een vriend van me in elkaar gezet, maar er is een probleem. De muis kan op geen enkele manier gebruikt worden. De specs:
AMD Athlon 64 X2 4400+ AM2
Asus M2N-E SLI
Kingston 2GB DDR-667 RAM CL5
Club3D GeForce 8600GT 256MB
Seagate Barracuda 7200.10 320GB S-ATA
Samsung SM-182M S-ATA DVD-RW
En op die pc staat Vista Home Premium geinstalleerd.
Wat heb ik geprobeerd:
Bvd, Chrono Trigger
Edit: Het betreft de oude versie van de G5, dus met 1 knop aan de linkerkant en er is ook een G15 aangesloten die wel volledig werkt.
Update
De muis is net aangesloten geweest op een andere laptop met Vista Basic waar hetzelfde probleem optrad (hij werd wel gedetecteerd door het USB slot en in het apparaatbeheer en geinstalleerd, maar de DPI-lampjes branden niet en hij werkte niet), daarna werd hij nog eens aangesloten op een Pentium 4 pc met Windows XP waar ook weer hetzelfde probleem optrad. Overigens deed de muis het in het begin wel toen ik hem net in elkaar gezet had en de pc net geinstalleerd was.
Ik heb afgelopen week een pc voor een vriend van me in elkaar gezet, maar er is een probleem. De muis kan op geen enkele manier gebruikt worden. De specs:
AMD Athlon 64 X2 4400+ AM2
Asus M2N-E SLI
Kingston 2GB DDR-667 RAM CL5
Club3D GeForce 8600GT 256MB
Seagate Barracuda 7200.10 320GB S-ATA
Samsung SM-182M S-ATA DVD-RW
En op die pc staat Vista Home Premium geinstalleerd.
Wat heb ik geprobeerd:
- SetPoint installeren
- Drivers updaten
- Oude versie van SetPoint installeren (volgende een paar tweakers is die nieuwe niet goed)
- In- en uit pluggen (in verschillende sloten geprobeerd)
- Scan for new hardware changes gedaan
- SetPoint deinstallen
- Rebooten
Bvd, Chrono Trigger
Edit: Het betreft de oude versie van de G5, dus met 1 knop aan de linkerkant en er is ook een G15 aangesloten die wel volledig werkt.
Update
De muis is net aangesloten geweest op een andere laptop met Vista Basic waar hetzelfde probleem optrad (hij werd wel gedetecteerd door het USB slot en in het apparaatbeheer en geinstalleerd, maar de DPI-lampjes branden niet en hij werkte niet), daarna werd hij nog eens aangesloten op een Pentium 4 pc met Windows XP waar ook weer hetzelfde probleem optrad. Overigens deed de muis het in het begin wel toen ik hem net in elkaar gezet had en de pc net geinstalleerd was.
[ Voor 23% gewijzigd door Chrono Trigger op 04-07-2007 20:14 ]
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060