Toon posts:

Printprobleem SBS 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met een server en ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Ik heb op SBS 2003 server twee printers geinstalleerd staan. Een brother en een HP 2820. Naar de brother kan ik gewoon printen maar als ik naar de HP wil printen krijg ik geen foutmelding alleen de melding dat de pagina niet kan worden afgedrukt.

Ik heb de eventviewer helemaal nageplozen en kom daar niets tegen. Print spooler restart. Server restart. Herinstallatie printer. Printer is gekoppelt aan een interne HP netwerkkaart deze verwijdert en opnieuw geinstalleerd ook geen resultaat.

Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten waar ik het zoeken moet. Hebben jullie nog ideeën?

Gr.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Andere driver misschien? En als je 'm rechtstreeks via usb/lpt aankoppelt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Driver heeft altijd gewerkt maar heb inderdaad ook voor de zekerheid de laaste nieuwe bij HP gedownload en geprobeerd. Als ik direct op ip print doet die het wel goed. Alleen vanaf mijn Small Business Server niet.

Help?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien de gehele printer inclusief drivers eens verwijderen. Bijvoorbeeld de driverdeleter-tool van kyocera is daar makkelijk voor: http://amistad.kyocera.co...river%20Deleter%20Utility

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 10:15

BFS

Rude awakening

Heb je al geprobeerd om in de printerdriver onder de poort te schakelen tussen RAW en LPR?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem lijkt spontaan in de driver te zitten. Als ik de PS driver installeert doet die het wel goed. Heb contact gehad met HP en die leggen het bij een hogere divisie neer.

Ik hou jullie op de hoogte.
Pagina: 1