Chieftec UNC-410F-B 19" kast + ATX moederbord

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik moet voor iemand een videomontage systeem bouwen in een Chieftec UNC-410F-B 19" kast.

Maar nou zag ik bij de specificaties staan: Form-Factor: ATX (CEB 1.01)

Nou vroeg ik mij af wat dat CEB 1.01 betekend...?, is dit een apparte (for)maat ATX ofzo...?

Nou wat ge-google zag ik dat deze kast geschikt is voor Dual Xeon moederborden en mATX,
ATX ( CEB 1.01 ), E-ATX ( SSI-EEB 3.x )

Maar omdat de planning was hier een gewoon (normaal) ATX moederbord in te doen (een Asus - P5W DH Deluxe) vroeg ik mij af of dit gaat passen...?

Iemand enig idee...?

Alvast bedankt _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het staat er toch? Geschikt voor mATX, ATX en E-ATX, als je tenminste de goede specs hebt gevonden :)

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2025
G33rt schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:42:
Het staat er toch? Geschikt voor mATX, ATX en E-ATX, als je tenminste de goede specs hebt gevonden :)
Jep de specs zijn van die kast idd, maar ik twijfel bij dat (CEB 1.01), straks is het een ander formaat ATX ofzoiets en dan zit ik met een moederbord dat niet past 8)7

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online