Ik heb zojuist een review geschreven, en wil daarbij de overige hardware van mijn systeem toevoegen die van belang is.
Ik klik mooi op
achter het eerste veld, en speur mijn hardware zonder problemen op in de zoekfunctie van de popup. Echter eenmaal gevonden kan ik erop klikken wat ik wil, het wordt niet toegevoegd in de lijst in het hoofdvenster (en zelf de product ID invullen kan daar niet). Het popupvenster geeft bij iedere klik (zowel op de ID als de naam) een Page Error in de statusbalk onderaan, met de inhoud gebeurt verder niets.
Ik heb het met meerdere producten geprobeerd en op meerdere velden van de hardwarelijst, zonder resultaat.
Eveneens heb ik 't op meerdere PC's geprobeerd (thuis, werk) in zowel FireFox als Internet Explorer, maakte allemaal geen verschil.
Ook de beveiligingsinstellingen al een keer gekelderd en popupblokkering uitgezet, zonder resultaat.
Ik klik mooi op
Ik heb het met meerdere producten geprobeerd en op meerdere velden van de hardwarelijst, zonder resultaat.
Eveneens heb ik 't op meerdere PC's geprobeerd (thuis, werk) in zowel FireFox als Internet Explorer, maakte allemaal geen verschil.
Ook de beveiligingsinstellingen al een keer gekelderd en popupblokkering uitgezet, zonder resultaat.
New pc under construction...