L194WT-SF monitor vragen

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 10:20
Ik ben van plan om binnenkort een LG L194WT-SF monitor te gaan kopen (19", breedbeeld, 1440x900), maar uit één ding kan ik niet komen:

Kan de monitor ook gewoon een 4:3 resolutie weergeven?
Dus, als de resolutie bijvoorbeeld 1024x768 is, met zwarte randen onder en boven. Zonder te 'stretchen'?

Verden ben ik ook aardig benieuwd naar ervaringen met deze monitor, maar in het bijzonder nog naar reviews! Ik kan ze niet vinden via google en de bekende hardwaresites...

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-07 12:26
Ik heb hier de opvolger van de 204WT das de 20" en ik kan in nVidia panel gewoon aangeven dat als de resolutie anders is hij het of moet scalen of gewoon moet weergeven. Werkt op zich prima, maar mooi is anders, dan heb je echt enorme zwarte ruimtes.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:05
Ik heb de 194wt nu een ongeveer half jaar en ik ben er super tevreden mee. Scherp, strak en helder beeld. Als ik naar de (naar mijn mening altijd scherp geweeste) CRT erboven kijk, lijkt het of ik een bril moet hebben. Ik dacht last te hebben van dode pixels, maar kwam erachter dat als ik de muizenkooi ergens anders neerzet, ik nergens meer last van heb :P
A lot of bang for your buck, of zoiets.

4:3 fullscreen geeft wel balken links en rechts:

Afbeeldingslocatie: http://i107.photobucket.com/albums/m306/Peenutzz/DSC00283.jpg

Ik stoor me daar niet zo aan, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Reviews van anderen: http://www.kieskeurig.nl/...code=monitor_lcd&gq=194wt

edit:link

[ Voor 11% gewijzigd door Peenutzz op 04-07-2007 17:11 ]

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

Hoe stel je dat precies in? Ik heb een ATi videokaart dus ik kan geen gebruik maken van nVidia control panel...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:26:
Hoe stel je dat precies in? Ik heb een ATi videokaart dus ik kan geen gebruik maken van nVidia control panel...
Niemand?