Hallo,
Mijn probleem is als volgt:
Ik heb deze week een deel van mijn systeem geupgrade. Het systeem is nu als volgt:
AMD Athlon 64 3800+ X2, 2ghz
Jetway M25GT6-SG socket AM2
1Gig Corsair 667Mhz DDR2
Nvidia 7200GS 128mb DDR2
Maxtor 250GB aangesloten via IDE
NEC DVD-RW
480w Voeding van een B-merk
Voorheen gebruikte ik een:
AMD Athlon xp 2600+ 1.92ghz
MSI KT4AV Socket A
2x 512mb Twinmos en Kingston DDR-400
ATI Radeon x1600 pro 256mb agp8x
De rest van het systeem is hetzelfde als het nieuwe.
Nu had ik al opstart problemen, een tikkend geluid uit de voeding. Ik heb alle onderdelen opnieuw gemonteerd en nu start het geheel wel goed op, alleen krijg ik hele vreemde resultaten op MYGUARD.

Zoals jullie misschien wel kunnen zien klopt de vcore wel, maar de 5v en 12v lijn zijn veel te laag, hetzelfde geldt voor de 2 onderstaande waarden. Nu is mijn vraag: duidt dit op een brakke voeding, die niet in staat is deze nieuwe componenten te voorzien van energie of is hier wat anders aan de hand. Bij mijn 'oude' onderdelen waren alle voltages wel gewoon binnen de norm, inc de 5v en 12v lijn.
Alvast bedankt voor de hulp
Mijn probleem is als volgt:
Ik heb deze week een deel van mijn systeem geupgrade. Het systeem is nu als volgt:
AMD Athlon 64 3800+ X2, 2ghz
Jetway M25GT6-SG socket AM2
1Gig Corsair 667Mhz DDR2
Nvidia 7200GS 128mb DDR2
Maxtor 250GB aangesloten via IDE
NEC DVD-RW
480w Voeding van een B-merk
Voorheen gebruikte ik een:
AMD Athlon xp 2600+ 1.92ghz
MSI KT4AV Socket A
2x 512mb Twinmos en Kingston DDR-400
ATI Radeon x1600 pro 256mb agp8x
De rest van het systeem is hetzelfde als het nieuwe.
Nu had ik al opstart problemen, een tikkend geluid uit de voeding. Ik heb alle onderdelen opnieuw gemonteerd en nu start het geheel wel goed op, alleen krijg ik hele vreemde resultaten op MYGUARD.
Zoals jullie misschien wel kunnen zien klopt de vcore wel, maar de 5v en 12v lijn zijn veel te laag, hetzelfde geldt voor de 2 onderstaande waarden. Nu is mijn vraag: duidt dit op een brakke voeding, die niet in staat is deze nieuwe componenten te voorzien van energie of is hier wat anders aan de hand. Bij mijn 'oude' onderdelen waren alle voltages wel gewoon binnen de norm, inc de 5v en 12v lijn.
Alvast bedankt voor de hulp