Hallo,
Het probleem stelt zich als volgt. Vorige week heb k het examen dreamweaver afgelegd in men hogeschool. Het examen bestond uit 2 delen een ervan was layout designen en een ander was php coden. Het probleem stelt. Bij het nakijken van de examens(de examens worden opgeslagen en ook rechtstreeks nagekeken op de pc waaraan je zat) bleek al mijn php code die ik geschreven had verdwenen te zijn. De files op zich bestaan nog maar enkel de standaard htmlcode die dreamweaver aanmaakt bij het genereren van een nieuwe pagina en mijn frameset blevenover.
Gevolg : ik gebuisd. Nu wil ik dit echter aanvechten omdat ik wel degelijk veel code geschreven heb en dat ik slechts maar 3,5 van de 40 punten nodig had om geslaagd te zijn...Komt daarbij dat ik doordit voorval niet meer in aanmerking kom voor deliberatie en dat ik 4 vakken volledig opnieuw moet doen
. Nu neemt de school een heel studentonvriendelijke houding aan door te stellen dat er geen 'fysiek' be bewijs is van het feit dat die code er daadwerkelijk gestaan heeft op het moment dat ik de pc verlaten heb. Nu was mijn vraag aan jullie ervaringsdeskundigen of dit niet een bekend probleem is of een bug is ofzo die nog al kan voorvallen binnen dreamweaver 8. Hiermee zou ik namelijk dan mijn onschuld kunnen aanwijzen... Ik heb al een bezoekje gebracht aan de adobe website maar de samenvattigen van de uitgekomen updates zijn zeer kort en daar vind ik niet in wat ik zoek... Wie kan mij helpen?
Het probleem stelt zich als volgt. Vorige week heb k het examen dreamweaver afgelegd in men hogeschool. Het examen bestond uit 2 delen een ervan was layout designen en een ander was php coden. Het probleem stelt. Bij het nakijken van de examens(de examens worden opgeslagen en ook rechtstreeks nagekeken op de pc waaraan je zat) bleek al mijn php code die ik geschreven had verdwenen te zijn. De files op zich bestaan nog maar enkel de standaard htmlcode die dreamweaver aanmaakt bij het genereren van een nieuwe pagina en mijn frameset blevenover.