zoals in te titel staat, sinds enige tijd zijn de websites van in mijn geval de rabobank en van microsoft niet meer bereikbaar.
vreemd genoeg is dit probleem alleen op de PC van mijn zus.
ik heb van alles geprobeerd, en uiteindelijk windows opnieuw geinstalleerd.
ik kon wel virusscanner downloaden, en mozilla firefox, maar een aantal websites blijven onbereikbaar.
na de verse install heb ik daarom ook contact gehad met de provider (@home) maar die zeggen dat de verbinding in orde is.
daarna heb ik nog zo'n beetje alle instellingen in de BIOS geprobeerd (ook HT uit)
en de tijd en datum nogmaals gechekt, maar dit alles schijnt niet het probleem te zijn.
ik heb nu alles geprobeerd wat ik kan bedenken, en de tijd voor de activatie van windows XP tikt door.
Heeft iemand nog suggesties?
de PC is een medion PC, met 3.0GHZ en 512MB geheugen.
OS is Windows XP met Sp2 (van CD aangezien windows update ook niet te bereiken is)
vreemd genoeg is dit probleem alleen op de PC van mijn zus.
ik heb van alles geprobeerd, en uiteindelijk windows opnieuw geinstalleerd.
ik kon wel virusscanner downloaden, en mozilla firefox, maar een aantal websites blijven onbereikbaar.
na de verse install heb ik daarom ook contact gehad met de provider (@home) maar die zeggen dat de verbinding in orde is.
daarna heb ik nog zo'n beetje alle instellingen in de BIOS geprobeerd (ook HT uit)
en de tijd en datum nogmaals gechekt, maar dit alles schijnt niet het probleem te zijn.
ik heb nu alles geprobeerd wat ik kan bedenken, en de tijd voor de activatie van windows XP tikt door.
Heeft iemand nog suggesties?
de PC is een medion PC, met 3.0GHZ en 512MB geheugen.
OS is Windows XP met Sp2 (van CD aangezien windows update ook niet te bereiken is)