Toon posts:

8800GTS, 100% WORKING DRIVER

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb al enige tijd de beschikking over een videokaart genaamd 8800GTS. Het probleem is alleen dat ik deze in windows Vista niet geheel aan de praat krijg.

Kan iemand (die beschikt over een 8800gts + vista) mij helpen dit toch te laten werken.

Mvg,
Cris

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34

wontcachme

You catch me? No you wont

Moet je waarschijnlijk zoeken bij nvidia. Die brengen volgens mij nog steeds Beta's uit die maar half werken. Heb zelf het probleem ook, maar dan met een go7600.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 13:27
Kan je niet de laatste versie van Forceware downloaden van www.nvidia.com?

Verwijderd

Topicstarter
ja idd,, kan ik vista wel betrouwbaar runnen op zo'n driver???

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 13:41 ]

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 13:27
Houdt Vista de installatie tegen? Waarschijnlijk heb je dan geen admin toegang om programma's en drivers te installeren, zoals je ervaart met Mcafee. Vraag degene die Vista voor je geinstalleerd heeft om ze te installeren.

En ja, de driver is van nvidia zelf, en betrouwbaar, hoewel er in de toekomst betere drivers uit moeten komen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

8800GTS is niet naam van je videokaart maar van de chip die erop zit.

Bovendien meld je niet welke driver je nu gebruikt of wat er precies "niet geheel" mee werkt.

Schreeuwerige topictitels (all caps, Engels) zijn ongewenst. Een titel hoort informatief te zijn.

Tenslotte - en belangrijkste: GoT is geen helpdesk, GoT helpt GoTters die zichzelf helpen. Als jij dat niet wilt doen maar gewoon geholpen wilt worden ben je hier aan het verkeerde adres.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.