Toon posts:

Vista bevriest bij resolutie 1440*900

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een Ati radeon 9600 op een LG lcd 19" widescreen via de dvipoort aangesloten.
Als ik nu de resolutie op 1440 * 900 zet loopt windows meteen vast. Als ik de resolutie lager zet doet windows wel goed.
Heb gisteren nog de nieuwe drivers geinstald maar maakt niks uit.

In begin had ik er geen last van. Pas naar instaleren van nieuw geheugen. deze heb ik getest met mem86+ geen fouten gevonden.

Wie kan mij helpen??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geheugenbankjes omwisselen eens proberen misschien? Heb je meer geheugen bijgeplaatst van wellicht een ander type, of de gehele configuratie door identieke nieuwe reepjes vervangen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is een bug in de Ati drivers. Ik kan zo snel het topic even niet vinden, maar die bug doet zich voor met alle ati drivers icm Vista :(

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Heb geheugenbankje van ander merk bij in gedaan... maar heb net getest met in bankje erin, maakt niks uit
sanfranjake schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:12:
Geheugenbankjes omwisselen eens proberen misschien? Heb je meer geheugen bijgeplaatst van wellicht een ander type, of de gehele configuratie door identieke nieuwe reepjes vervangen?