FPS Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-12 15:32
Ik weet niet goed waar ik dit moet posten, omdat het een softwarematige of technisch probleem kan zijn.

Ik heb dus een fps probleempje, als ik wow speel heb ik ronde de 80 FPS, maar na 10 seconden dropt tie naar 20-30 fps en daarna schiet hij weer omhoog naar 80 fps, beetje raar dus en erg irritant, dit heb ik dus ook met alle andere games onder andere Counter-Strike Source.

Mijn System Specs:
Asrock ConRoe865PE
P4 3.4 GHZ 775
2 GB Ram DDR400 ( 2x256MB - Samsung, 1x512MB - Kingston, 1x1024MB - Kingston) Single Channel
XFX 7950 GT/550 AGP
Sweex Low Noise 650 Watt

Alle drivers zijn geupdate, 3d kaart, bios, echt alles.

Nu heb ik zowiezo gister nieuw geheugen besteld omdat mijn geheugen toch wel 3 jaar oud is en ik heb pas alles vervangen van mijn pc, dus mischien ligt het hieraan, maar het werd toch al tijd voor duel-channel.
Kingston HyperX 2 GB DDR-400 Kit

Dus wat denken jullie?

(P.S: Ik post mijn uitgebreide system specs als ik thuis ben, zit nu op kantoor)

Verwijderd

Ik denk dat je hier moet zijn:
Spielerij - Problemen & Vragen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik weet het wel zeker :P
SGD -> SPV

offtopic:
Jepz, het is veel effectiever als je dat gewoon via TR zegt :Y)

[ Voor 50% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2007 10:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ryatzu
Ok dankje :)
Ben nieuw hier, maar dit probleem is echt irritant.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:17

FeaR

In GoT we trust

Houd je na die ene framedrop daarna wel die 80 fps vast en blijft die stabiel of komt dit probleem terug?

Want indien dat het laatste is zou het eventueel kunnen liggen aan een voeding die niet krachtig genoeg is, want die Sweex Low Noise voedingen zijn niet echt goed te noemen. Zijn van dezelfde serie als de Q-Tec dingen of hoe ze ook heten en die komen lang niet altijd aan de goede spanningen op.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ryatzu
Het herhaald zich, ik heb nog een 400wat voeding liggen van mijn oude dell, die zou ik eventueel kunnen testen.

http://www.alternate.nl/h...=TN4M22&showTechData=true
Zou dit eventueel een goeie voeding kunnen zijn? En trekt mijn 3d kaart het dan wel?

[ Voor 43% gewijzigd door Ryatzu op 04-07-2007 12:57 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:17

FeaR

In GoT we trust

Ryatzu schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:54:
Het herhaald zich, ik heb nog een 400wat voeding liggen van mijn oude dell, die zou ik eventueel kunnen testen.
Pin me er niet op vast dat dat het probleem is, maar als het probleem zich herhaalt lijkt me het wel een mogelijkheid.

Er zijn in de loop der tijd wel meer van zulke topics geweest over framedrops en over slecht lopende pc's en 9 van de 10 keer lag het aan een slechte voeding...

Je zou nog even kunnen wachten tot er iemand anders wellicht een andere oplossing weet, maar als je toch een andere voeding (en wat vrije tijd) hebt liggen kan je het altijd proberen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ryatzu
Morgen de hele dag vrij, en ik krijg morgen zowiezo me nieuwe geheugen binnen dus dat word geen probleem.

Waarscheinlijk haal ik anders deze voeding als het morgen wel werkt met mijn dell voeding.
http://www.alternate.nl/h...=TN4M30&showTechData=true

[ Voor 45% gewijzigd door Ryatzu op 04-07-2007 13:19 ]

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12 14:16

Vae Victus

Awesome God

Je kan altijd even kijken of je voeding voldoende power heeft.
Ook als je een nieuwe wilt kopen, daarvoor moet je deze calculator gebruiken.
Succes ;)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Pagina: 1