Kan ik deze camera draadloos bereiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• MichaelDell
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05-2024
Onze poes gaat binnenkort kittens krijgen (ja, erg schattig) en om de toekomstige baasjes alvast een kijkje in de keuken te gunnen wil ik een webcam ophangen om het hele gebeuren te volgen.

Ik ben al een hele tijd aan het rondkijken voor een geschikte camera met de volgende eisen:
- draadloos
- niet al te duur
- zo klein mogelijk
- liefst met IR

Beeldkwaliteit is van minder belang. Nu heb ik bij Conrad deze gevonden maar het is mij niet duidelijk of ik de beelden binnen kan krijgen via het netwerk op mijn pc (met bijvoorbeeld WebcamXP).

Iemand een idee?

Tis Top in Tukkerland

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 16:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je een DV kaart, een TV kaart of een video capture kaart in je pc hebt zitten dan kan je hem gebruiken. Het is namelijk een normale camera, en niet een camera die geschikt is om rechtstreeks op iedere willekeurige pc aan te sluiten. Voor draadloos zal je nog een AV zender en ontvanger nodig hebben.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Consumentenvideo & Videobewerking hebben een eigen subforum, voor Netwerken hebben we zelfs een hoofdgroep
- waar dan ook op GoT is het de bedoeling dat je zelf op onderzoek uitgaat door bijv manuals of reviews te zoeken. Dat lijk je niet bepaald gedaan te hebben
- specs. Er staat niets meer dan een link in de topic. Hier horen gewoon specs te staan. Links zijn optioneel, specs niet :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.