Ik zie de laaste tijd veel van die mini stereoinstallaties die een cf kaart en een usb aansluiting hebben om daat je stick met mp3tjes op aan te sluiten.
de vraag is. Wil daar ook een HD op?
word dat herkend als flashdrive?
zou fantastisch zijn, dan ben je in een klap van je ruimteprobleem af.
nu nog een stereoset met ingebouwde harddisk.
Hmm ik bedenk net, Misschien kan je er een usb hub op aansluiten.
dan kan je gewoon 6 usbsticks van 4 GB dr op kwijt.
Zou te mooi om waar te zijn eigelijk. Zijn er misschien usb kaartlezers waar je meerdere kaarten teglijk in kunt proppen? word t nog handzamer...
laatst nog gelezen dat een cf kaart tot 32 GB loopt. Zijn die er al? ik heb ze al gezien van 8 GB
mijn mp3 verzameling is zon 40 GB ( en meer zal t ook niet worden denk ik) dus met zn 32 GB kaartje ben ik wel even klaar. als alles er op zou kunnen beter natuurlijk.
en begrijpt een portable mp3 speler met een cardslot zon kaartje?
Een dan nog een.
waarom hebben dvd spelers zon slechte display als je mp3 van je dvd schijfje wilt afspelen.
de meeste nummers beginnen met de naam van de artiest, als je maar 8 letters kan lezen weet je dus nooit welk nummer je wil aanklikken. tamelijk kansloos dus.
Is daar al iets op gevonden?
de vraag is. Wil daar ook een HD op?
word dat herkend als flashdrive?
zou fantastisch zijn, dan ben je in een klap van je ruimteprobleem af.
nu nog een stereoset met ingebouwde harddisk.
Hmm ik bedenk net, Misschien kan je er een usb hub op aansluiten.
dan kan je gewoon 6 usbsticks van 4 GB dr op kwijt.
Zou te mooi om waar te zijn eigelijk. Zijn er misschien usb kaartlezers waar je meerdere kaarten teglijk in kunt proppen? word t nog handzamer...
laatst nog gelezen dat een cf kaart tot 32 GB loopt. Zijn die er al? ik heb ze al gezien van 8 GB
mijn mp3 verzameling is zon 40 GB ( en meer zal t ook niet worden denk ik) dus met zn 32 GB kaartje ben ik wel even klaar. als alles er op zou kunnen beter natuurlijk.
en begrijpt een portable mp3 speler met een cardslot zon kaartje?
Een dan nog een.
waarom hebben dvd spelers zon slechte display als je mp3 van je dvd schijfje wilt afspelen.
de meeste nummers beginnen met de naam van de artiest, als je maar 8 letters kan lezen weet je dus nooit welk nummer je wil aanklikken. tamelijk kansloos dus.
Is daar al iets op gevonden?
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 07:34 ]