Toon posts:

Wat is dit en zijn hier drivers voor ??

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier maar

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/the_ajp/vreemd.jpg

Kut nou wil wanadoo weer niet mee werken sorry voor de delay : (

Als iemand weet wat dit is of wat ik hier mee moet of hier zelfs drivers voor heeft GRAAG ik stoor mij mateloos aan dat uitroeptekentje : )

Alvast Bedankt

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Dat is een wit vierkantje met een kruisje erop... en ik denk dat daar wel drivers voor zijn kijk maar op: www.cuteftp.com ... daarmee kan je je plaatjes teminste wel goed mee uploaden ;) .
hehehheh :)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het plaatje staat er nu wel hoor : ))

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Orac

Ik mis je papa.

Welke melding krijg je als je de properties tab van die PCI System Management Bus klikt?

Verwijderd

lijkt me iets van je mobo

Verwijderd

Topicstarter
Dit ?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/the_ajp/vreemd2.jpg

Maar natuurlijk staan er op de cd van mijn mobo geen drivers voor dit "ding"

En dit staat bij de Drivertab : )

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/the_ajp/vreemd3.jpg

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
maar wat voor mobo/config heb je nou dan ?
Ik denk ide drivers, of was je vraag bedoeld voor een helderziende ? Vooddoo, ik kijk via mijn monitor wat voor systeem jij hebt

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Topicstarter
Sorry !

Ik heb een Athlon 650
met een Asus K7V mobo
Asus V6800 Geforce DDR Deluxe

• Orac
  • Nu online

Orac

Ik mis je papa.

Heb je deze melding opeens of is dit altijd zo geweest met dit moederbord? Het heeft inderdaad met je moederbord te maken, net als bijvoorbeeld de PCI Bus Master IDE Controller. Dat zit gewoon ingebakken in de chipset, dacht ik. Uuuh, als je nou een hardware detectie probeert, wat gebeurt er dan? Of als je [reinstall driver] klikt? En heb je al bij Asus op de site gezocht voor info?

Verwijderd

Topicstarter
Altijd al zo en op Asus site konk nix vinden : ( Nix werkt : ( Maar ik snap niet eens wat het is.

• Orac
  • Nu online

Orac

Ik mis je papa.

Pffff. Uhm. Wat je nog zou kunnen proberen (op eigen risico natuurlijk :P) is die device te verwijderen. En dan opnieuw opstarten. Kijken wat-ie dan doet. Wel even je belangrijke data veilig stellen. Of iemand anders moet nog een beter idee hebben...

Ik ben nu ook even op de Asus site aan het kijken en ben die manual aan het downloaden, duurt nog "effies", want ik heb Cable Wanadoo Basic (or Primitive if you like) :(.
Kep tot nu toe nog niets op de Asus gevonden en ik ben ondertussen ook nog bezig met andere zaken, dus...

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Het hoort bij de systeem apparaten.... en ik denk dat je de via 4 in 1 drivers daarvoor moet instaleren ... want bij mij word ie wel gedetecteerd... maar het is volgens mij niks bezonders :)

Verwijderd

Ik denk dat je even de VIA 4in1 drivers moet installeren, te halen op www.via.com.tw ,

• Orac
  • Nu online

Orac

Ik mis je papa.

Ik heb iets gevonden. Omschrijving:

VIA 4-in-1 driver v4.23
This driver will automatically detect and install the latest:

IDE Busmaster 2.1.47
VIA AGP Driver 4.03
IRQ Routing Driver 1.3a
VIA INF Driver 1.02

Link: http://www.via.com.tw/drivers/index.htm

Misschien helpt het? Ben benieuwd.

Naschrift: Grrr. Denk ik iets gevonden te hebben, zijn er twee anderen mij voor geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Dat doek dan wel op wan : )) ik ga nu pitten en morgun heb ik er geen tijd voor.

Maaar heel erg bedankt : )). Eindelijk van dat veelte irri ! af : ))

maaaajzzzzz

• Orac
  • Nu online

Orac

Ik mis je papa.

Ja, ik ga ook maar. Zonder onzin forum vind ik het wel saai. Nu moet ik wel naar bed :).

Verwijderd

Topicstarter
JULLIE ZIJN HELDEN IK RUN DIE DRIVERS EN PLOP WERK DOE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• Orac
  • Nu online

Orac

Ik mis je papa.

Da's mooi. Weer een zieltje blij gemaakt! Heheheheh. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is wel heel storend als er zo'n "!" bij staat. Kank me mateloos aan ergeren : )

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Mosterd na de maaltijd, ik weet ut, maar alle chippies die temperaturen, fan toerentallen en voedingsspanning meten hangen aan je system management bus. Die zorgt er voor dat alles naar je bios gestuurd wordt.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

Topicstarter
Ooooowwww tnx het is ook altijd erg fijn als je weet waarvoor je drivers instaleerd : ) Dus bedankt : ) !!!!
Pagina: 1