Ik ben wat aan het spelen met prototype maar ik zit nu met een klein probleempje, wat volgens mij niet aan prototype ligt. ik probeer het volgende
Als ik bij het onComplete event een functie opgeef zitten er standaard 2 parameters aan. original request, en een JSON parameters. Nu zou graag nog een extra parameter richting updateFolder mee geven.
Nu kan deze in de responseText stoppen, maar dan moet ik een omweg maken richting het php bestand, de twee verschillende data gaan scheiden omdat je geen arrays kan mee geven.
het ideaalste zou zijn om aan mijn updateFolder extra parameters toe te voegen als bijv:
updateFolder(originalRequest, JSON, mijnPara1, mijnPara2)
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function deleteFolder(id,parent_id) { var url = '/include/deleteFolder.php'; var pars = 'id='+id+'&parent_id='+parent_id; var myAjax = new Ajax.Request(url, {method: 'get', parameters: pars, onComplete: updateFolder}); } function updateFolder(originalRequest) { id = originalRequest.responseText; var url = '/include/updateFolder.php'; var pars = 'id='+id; var myAjax = new Ajax.Updater(('folder'+id), url, {method: 'get', parameters: pars}); } |
Als ik bij het onComplete event een functie opgeef zitten er standaard 2 parameters aan. original request, en een JSON parameters. Nu zou graag nog een extra parameter richting updateFolder mee geven.
Nu kan deze in de responseText stoppen, maar dan moet ik een omweg maken richting het php bestand, de twee verschillende data gaan scheiden omdat je geen arrays kan mee geven.
het ideaalste zou zijn om aan mijn updateFolder extra parameters toe te voegen als bijv:
updateFolder(originalRequest, JSON, mijnPara1, mijnPara2)