Toon posts:

Reason 3.0

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een cd'tje gekregeken om reason te installeren maar het wil maar niet lukken, ik heb als eerst DAEMON tools geinstalleerd, vervolgens het mapje CD 1 geopent en op install reason.exe geklikt en alles goed geinstalleerd, maar op 1 of andere manier lukt het me maar niet om reason te openen, en aangezien ik een regelrechte kluns ben in dit soort zaken maar goed, ik krijg weergegeven als ik op reason klik: Please insert the CD, Orkester sound bank, waiting for CD, nu heb ik naast het mapje CD 1 ook, CD 2, en CD 3, met allerlei vage dingen erin, maar ik weet even niet wat ik moet doen.

Iemand die me even kan helpen?

Alvast bedankt.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:05:
Ik heb net een cd'tje gekregeken om reason te installeren maar het wil maar niet lukken, ik heb als eerst DAEMON tools geinstalleerd, vervolgens het mapje CD 1 geopent en op install reason.exe geklikt en alles goed geinstalleerd, maar op 1 of andere manier lukt het me maar niet om reason te openen, en aangezien ik een regelrechte kluns ben in dit soort zaken maar goed, ik krijg weergegeven als ik op reason klik: Please insert the CD, Orkester sound bank, waiting for CD, nu heb ik naast het mapje CD 1 ook, CD 2, en CD 3, met allerlei vage dingen erin, maar ik weet even niet wat ik moet doen.

Iemand die me even kan helpen?

Alvast bedankt.
Het lijkt me niet dat daar een mooie cd cover op zit met de handleiding erbij maar meer een hanepoten handschrift er wat opgekrast...
Oftewel illegale bagger dat je zelf op zal moeten lossen of in ieder geval geen hulp voor krijgt op dit forum :'(
En als het wel legaal is, wees even wat duidelijker met wat je nou precies hebt en wat er nou mis gaat

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:26

Exirion

Gadgetfetisjist

http://www.propellerheads.se/

Handleiding al gelezen en/of de helpdesk gebeld? Die kunnen je vast wel helpen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04 01:03

Thennis

Lachen kan altijd

Gast.. je denkt toch niet dat je hier vragen over warez kan posten..
Koop het, of pruts zelf maar wat aan! :(
(Al is het wel duur veel geld.. :/ )

[ Voor 7% gewijzigd door Thennis op 04-07-2007 00:14 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Thennis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:11:
Gast.. je denkt toch niet dat je hier vragen of warez kan posten..
Koop het, of pruts zelf maar wat aan! :(
(Al is het wel duur.. :/ )
Voor wat je ermee kan, en de complexiteit van dergelijke software, is Reason helemaal niet duur.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Precies wat ik al een beetje verwacht had. Maar inderdaad illegale bagger, en aangezien ik toch niet van plan ben om hem legaal aan te schaffen ga ik wel even opzoek naar andere hulpbronnen.

Bedankt anyway, topic kan dicht.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In het vervolg zou ik graag zien dat je zelf even leest wat er wel en niet is toegestaan op dit forum. Als je dan ook al het idee had dat het niet werd gewaardeerd dan vraag ik me af waarom je toch besluit om het te posten? Let in het vervolg ook even op je topictitel; die kan nog wel wat duidelijker :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.