CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Het is geen vraagbaak hier, lees de FAQ even door, want dit zijn duidelijk opzoekvragen. En indien je wel gezocht hebt, is daar nu weinig resultaat van te zien.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
de hoeveelheid RAM of het CPU type en snelheid zijn vaak niet zo moeilijk maar de snelheid van een optische drive is wat moeilijker. de meeste portabele manier zou zijn door gewoon een snelheids testje te doen. lees een redelijk groot bestand een paar keer van een dvd en meet de tijd die het duurt. doe dit wel een paar keer omdat zo een goed gemiddelde te krijgen en de eerste keer zal de drive waarschijnlijk moeten nog moeten opspinnen dus houd daar rekening mee.
vervolgens deel je de grote van het bestand door de tijd die het gemiddeld duurde om deze te lezen en zo heb je het aantal KiloBytes per seconde. voor CD's is dat 1x = 150KB/s, en voor DVD's 1x = 1200KB/s.
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
P.s Sorry voor dubbel post.
[ Voor 11% gewijzigd door jopitan op 03-07-2007 22:47 ]
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
http://www.google.com/sea...q=vb+2005+physical+memory eerste hit.
Ik weet niet hoe je zoekt, maar schijnbaar niet goed genoeg
Verder is dit gewoon een scriptrequest en daar doen we niet aan in PRG (zie onze Programming Beleid Quickstart over hoe we wél graag een topic zien). Let voortaan ook op je topictitel.
Moet je wel een DVD in de drive hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:42:
de meeste portabele manier zou zijn door gewoon een snelheids testje te doen. lees een redelijk groot bestand een paar keer van een dvd en meet de tijd die het duurt. doe dit wel een paar keer omdat zo een goed gemiddelde te krijgen en de eerste keer zal de drive waarschijnlijk moeten nog moeten opspinnen dus houd daar rekening mee.
Er zijn gewoon API calls voor hoor
[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 03-07-2007 23:10 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()