[Xbox360/Transcode360] subtitles "updaten"?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:00

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb een Windows Vista bak die dienst doet als media-server. Hiermee kijk ik met behulp van Transcode 360 naar divx'jes. Als ik een .srt bestand bij de .avi neerzet gaat dat ook goed. So far, so good.

Maar... als ik nu LATER alsnog een subtitle (.srt) toevoeg, lijkt hij ("hij" als in Media Center, Transcode360, Xbox, Vista, whatever) hem niet te vinden (ook niet na herstarten van media-server). Ik ben dus op zoek naar een soort van "update", of "refresh". Weet iemand hoe dat werkt?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:00

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Nee? Niemand? ;(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 07:21
Ik neem aan dat transcode die srt in die film mee transcodeerd. Kan je ergens een cachemap vinden die je kan legen? Desnoods enkel die film? Of misschien vragen of je een file opnieuw kan transcoden met een functie in het programma?

Ik gok maar :)

Verwijderd

Mayco schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:29:
Ik neem aan dat transcode die srt in die film mee transcodeerd. Kan je ergens een cachemap vinden die je kan legen? Desnoods enkel die film? Of misschien vragen of je een file opnieuw kan transcoden met een functie in het programma?

Ik gok maar :)
Same problem hier.

Hij (Vista, m'n Xbox, whatever) maakt een of ander thumb/cache bestandje aan. Dat bestandje is ook werkelijk gelockt als ik de film kijk. Maar als ik de film stopzet op m'n Xbox en ik gooi dat bestandje weg, kan hij 'm nog steeds niet vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 13:01 ]