[Lacie Etherdisk mini] Hard Reset

Pagina: 1
Acties:
  • 1.944 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand enig idee hoe je dit ding een harde reset geeft? Alle data weg is geen probleem. Ik heb dat ding al tijden draaien maar ben het wachtwoord vergeten van de admin pagina 8)7

Ik kan helaas nergens op het net dit vinden! Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Niemand een idee hoe dit in zijn werk gaat? Er zit nergens een reset button dus er moet vast iets van een tool voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
IS je disk al geupdate naar V2?
zoniet, dan kan je het daar eens mee proberen, anders zou je even lacie moeten bellen voor een snel antwoord :)

http://www.lacie.com/be/support/drivers/driver.htm?id=10070

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Het probleem is dat als ik mijn disk aansluit via usb ik niets te zien krijg in de update tool/windows verkenner/deze computer/schijf beheer. Niet op mijn laptop en mijn desktop.. Vaag dus..

Ik was er ondertussen inderdaad al achter dat het mogelijk met de update tool gefixt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
zover ik weet kan je met die update tool over ethernet updaten,,,

kan het ook mis hebben.. als je dr niet uit komt, dan zal ik als ik jou was lacie even bellen over het hoe of wat...

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Oplossing is als volgt:

1- Zet de edmini uit.
2- Druk op de knop om hem weer aan te zetten maar houdt de knop ingedrukt.
3- Na een paar seconden (ongeveer 15 seconden), zal de led beginnen te flikkeren. Als dit het geval is moet je de knop los laten..
4- Nadat je dit hebt gedaan zal de led sneller beginnen te flikkeren. ( 1 à 2 seconden later). Wanneer dit het geval is druk je weer op de knop.
5- 1 à 2 seconden nadat je dit hebt gedaan zal de led weer anders beginnen flikkeren. Nu kun je de knop los laten. De edmini staat terug in de factory defaults.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238278

ViNyL schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:23:
Oplossing is als volgt:

1- Zet de edmini uit.
2- Druk op de knop om hem weer aan te zetten maar houdt de knop ingedrukt.
3- Na een paar seconden (ongeveer 15 seconden), zal de led beginnen te flikkeren. Als dit het geval is moet je de knop los laten..
4- Nadat je dit hebt gedaan zal de led sneller beginnen te flikkeren. ( 1 à 2 seconden later). Wanneer dit het geval is druk je weer op de knop.
5- 1 à 2 seconden nadat je dit hebt gedaan zal de led weer anders beginnen flikkeren. Nu kun je de knop los laten. De edmini staat terug in de factory defaults.
Hoi Vinyl,

Kun je mischien vertellen of bovenstaande 'reset' procedure er toe leid dat je het schijf 'geleegd' wordt? Ik ben n.l. (ook) mijn password kwijt en kom niet meer op de Admin-page. Tevens weigert de usb connectie met twee verschillende computers hier ook, dus resetten via de tool is er even niet mij voor mij.

Alvast bedankt voor je reactie,

Mvg,

Richard
Pagina: 1