Op onze PC deed het internet het niet meer. Aangezien ik geen idee had hoe dit op te lossen, en de pc weer aan de beurt was voor een clean-install heb ik besloten om hem opnieuw te instaleren.
Nu het probleem, ondertussen dat ik bezig was met formateren, en instaleren viel de PC uit. Als ik de PC aanzet kan ik nog in het windows formateer scherm (geen idee hoe je dit precies noemt) komen. Hier kan ik (soms) ook nog vertellen dat hij Windows moet instaleren op partitie C:, maar even daarna valt hij dan uit en start weer opnieuw op(dit gebeurt in het meest positieve geval). Andere keren kom ik al niet in het formateer scherm, of valt de PC tussendoor uit.
Voordat ik vanmiddag begon met opnieuw instaleren deed hij het wel nog, en kon ik gewoon in Windows komen (en hier bv een Word Document aanmaken).
Nu is mijn vraag, wat is er kapot, wat doe ik fout? Heeft iemand enig idee?
Hier mijn specs:
P4 2,0 Ghz
Gigabyte GA-8SR533P
512 MB Ram geheugen (PC 2700)(Volgens mij Kingston)
Ati Radeon 9600XT
60 GB Maxtor HD
300W (Maxpower/Noname) Voeding
Alle onderdelen zijn bijna 5 jaar oud, behalve de videokaart deze is 1,5 jaar oud en het geheugen(ik weet het niet precies) max 1 jaar oud.
Ik hoop dat dit genoeg info is, zo niet hoor ik het wel
Nu het probleem, ondertussen dat ik bezig was met formateren, en instaleren viel de PC uit. Als ik de PC aanzet kan ik nog in het windows formateer scherm (geen idee hoe je dit precies noemt) komen. Hier kan ik (soms) ook nog vertellen dat hij Windows moet instaleren op partitie C:, maar even daarna valt hij dan uit en start weer opnieuw op(dit gebeurt in het meest positieve geval). Andere keren kom ik al niet in het formateer scherm, of valt de PC tussendoor uit.
Voordat ik vanmiddag begon met opnieuw instaleren deed hij het wel nog, en kon ik gewoon in Windows komen (en hier bv een Word Document aanmaken).
Nu is mijn vraag, wat is er kapot, wat doe ik fout? Heeft iemand enig idee?
Hier mijn specs:
P4 2,0 Ghz
Gigabyte GA-8SR533P
512 MB Ram geheugen (PC 2700)(Volgens mij Kingston)
Ati Radeon 9600XT
60 GB Maxtor HD
300W (Maxpower/Noname) Voeding
Alle onderdelen zijn bijna 5 jaar oud, behalve de videokaart deze is 1,5 jaar oud en het geheugen(ik weet het niet precies) max 1 jaar oud.
Ik hoop dat dit genoeg info is, zo niet hoor ik het wel