ja: burn image... image selecteren en alles instellen
anders winimage gebruiken (image files bekijken, editten, etc)
anders winimage gebruiken (image files bekijken, editten, etc)
if broken it is, fix it you should
ehm... weet ik zo niet... ik gebruik meestal fireburner voor bin-bestanden.... lekker eenvoudig maar goed proggie
file, burn image, all files, .bin file selecteren.
eventueel kan je in de .cue file kijken (notepad) wat voor mode het is, anders moet je in nero even gaan gokken.
eventueel kan je in de .cue file kijken (notepad) wat voor mode het is, anders moet je in nero even gaan gokken.
edit:
ik moet toch sneller leren typen
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Dat is het probleem er zit geen que file bij.:?Op donderdag 08 februari 2001 23:28 schreef cosmoOo het volgende:
file, burn image, all files, .bin file selecteren.
edit:
Verwijderd
wat je in fireburner doet is de .que laden (geeft info over mode etc van de bin)
De .bin wordt gebrand
De .bin wordt gebrand
Op donderdag 08 februari 2001 23:29 schreef VEJ het volgende:
Ik heb ook fireburner maar werkt die niet alleeen met .que files???????????
Met fireburner kun je ook .bin-bestanden fikken ZONDER die .que (hoewel de laatste erbij toch wel de voorkeur heeft)Op donderdag 08 februari 2001 23:32 schreef Spelvout het volgende:
wat je in fireburner doet is de .que laden (geeft info over mode etc van de bin)
De .bin wordt gebrand
Verwijderd
fireburner ondersteunt alleen geen burnproof.. dus als je dat hebt, niet te lomp gaan windowzen dan
Okaai tip van de dag 
Je kan met nero ook gewoon de cue file selecten om te burnen en dan werkt het ook, en dan hoef je niets in te stellen, maar dan doet nero dat helemaal zelf, is dat niet geweldig Mike...
ff iets duidelijker, dus burn image => select file => dan neem je de cue => burnen maar. Anders moet je eerst in je je cue gaan zoeken hoe die gebrand moet worden, mode1/2 enzo, dat doet nero nu dus zelf uitzoeken.
Je kan met nero ook gewoon de cue file selecten om te burnen en dan werkt het ook, en dan hoef je niets in te stellen, maar dan doet nero dat helemaal zelf, is dat niet geweldig Mike...
ff iets duidelijker, dus burn image => select file => dan neem je de cue => burnen maar. Anders moet je eerst in je je cue gaan zoeken hoe die gebrand moet worden, mode1/2 enzo, dat doet nero nu dus zelf uitzoeken.
Zoals ik al zij er zit geen .cue file bij.
Ik heb Nero al geprobeert maar die brande alleen de .bin file als .bin file.
Gesnapt.
Gesnapt.
Nopes dat haddik gelezen, maar het was mijn tip van de dag zeg maarOp vrijdag 09 februari 2001 14:28 schreef VEJ het volgende:
Zoals ik al zij er zit geen .cue file bij.
Gesnapt.
Op vrijdag 09 februari 2001 12:00 schreef VEJ het volgende:
Is gelukt.
Perfecte cd gebrandt met Fireburner en een Mitsumi brander.
Told you so
Pagina: 1