Mountainbike, downhill & jumps
Is dit wat?
01]

02]

03]

04]

05]

06]

07]

08]

09]

10]
Is dit wat?
01]

02]

03]

04]

05]

06]

07]

08]

09]

10]

[ Voor 4% gewijzigd door Sharky op 03-07-2007 19:55 ]
This too shall pass
Er is idd geflitstSharky schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:54:
alhoewel je de beweging goed laat overkomen vind ik de foto's wel wat onrustig om naar te kijken en de onderwerpen verdwijnen een beetje in de achtergrond. Ook zijn ze imho iets te hard geflitst (lijkt het, heb je geflitst?).
Dat komt nogal negatief over want het zijn echt geen slechte foto's en je timing is ook goed maar die puntjes vallen me als eerste op.
ik vind het eigenlijk een beetje te veel beweging in gekregen. Zijn ze bewerkt? de laatste 2 vind ik de beste.Zsub schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:56:
Whoah =) Ik word duizelig als ik naar je foto's kijk ;-) Zal vast positief zijn, want dan heb je de beweging wel goed gekregen, maar jemig
kritiek leveren kan ik wel, goeie tips vind ik moeilijkerVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:59:
[...]
Er is idd geflitst
tips om ze minder onrustig te maken?
This too shall pass
Verwijderd
Kijk foto 9, daar heb je een mooie achtergrond niet te onrustig, daar gebruik je 1/125. Als je dat bij de andere ook gebruikt had ipv 1/30, krijg je denk ik stukke beter resultaat. Misschien iets er tussenin, dat evenwicht moet je zien te krijgen: wel duidelijke beweging, maar niet té. Verder leuke foto's maar wel steeds hetzelfde ongeveer he?Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:59:
[...]
Er is idd geflitst
tips om ze minder onrustig te maken?
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
[ Voor 32% gewijzigd door warcow op 05-07-2007 00:42 ]
Noemt vignetering, krijg je bij sommige lenzen, maar kan ook in de nabewerking, in dit geval in Lightroom. Is in photoshop ook wel mogelijk!warcow schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:28:
Ik heb een klein vraagje over de laatste foto. Hoe maak je het zo dat de hoekjes wat donkerder zijn, is dat met nabewerking gedaan of met een instelling/filter?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq