Na 3 jaar intensief gebruik van mijn notebook ben ik aan vervanging toe.... Door mijn veelvuldig gebruik achter de notebook ga ik toch weer terug naar de "oude en vertrouwde" personal computer.
Aangezien ik net als veel andere studenten het niet zo ruim heb met mijn budget wil ik toch graag over een degelijk systeem beschikken.
Op de website van de Paradigit biedt men de keuzevrijheid in hard- en software. Zo zit je dan niet direct vast aan het merk Acer.
Maar hoe is eigenlijk de kwaliteit van dit soort systemen?
Paradigit biedt de keuze uit 3 soorten (Flex) systemen:
Flex PC Instap (vanaf €399,-)

De combinatie van de uitbreidingsmogelijkheden en betaalbaarheid maakt de Flex PC interessant.
AMD Athlon™ 64 X2 3800+
512 MB geheugen
80 GB harddisk
Stel hier je systeem samen.
Flex PC AMD Athlon X2 (vanaf €499,-)

De Flex AMD serie is uitgerust met een AMD Athlon™ 64 X2 processor voor topprestaties. Onze Flex PC's zijn uitgerust met het FreeDos besturingssysteem.
AMD Athlon™ 64 X2 3800+
512 MB geheugen
250 GB harddisk
GeForce 6200 tot 256 MB
Flex PC Intel Core 2 Duo (vanaf €739,-)

De Flex Intel® Core 2 Duo is uitgerust met een Intel® processor voor betrouwbaarheid en snelheid.
Intel® Core™ 2 Duo E6300
1 GB geheugen
250 GB harddisk
GeForce 7100GS tot 512 MB
Iemand ervaring met dit soort systemen?
Aangezien ik net als veel andere studenten het niet zo ruim heb met mijn budget wil ik toch graag over een degelijk systeem beschikken.
Op de website van de Paradigit biedt men de keuzevrijheid in hard- en software. Zo zit je dan niet direct vast aan het merk Acer.
Maar hoe is eigenlijk de kwaliteit van dit soort systemen?
Paradigit biedt de keuze uit 3 soorten (Flex) systemen:
Flex PC Instap (vanaf €399,-)
De combinatie van de uitbreidingsmogelijkheden en betaalbaarheid maakt de Flex PC interessant.
AMD Athlon™ 64 X2 3800+
512 MB geheugen
80 GB harddisk
Flex PC AMD Athlon X2 (vanaf €499,-)
De Flex AMD serie is uitgerust met een AMD Athlon™ 64 X2 processor voor topprestaties. Onze Flex PC's zijn uitgerust met het FreeDos besturingssysteem.
AMD Athlon™ 64 X2 3800+
512 MB geheugen
250 GB harddisk
GeForce 6200 tot 256 MB
Flex PC Intel Core 2 Duo (vanaf €739,-)
De Flex Intel® Core 2 Duo is uitgerust met een Intel® processor voor betrouwbaarheid en snelheid.
Intel® Core™ 2 Duo E6300
1 GB geheugen
250 GB harddisk
GeForce 7100GS tot 512 MB
Iemand ervaring met dit soort systemen?