Toon posts:

Technet Plus: Software lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zijn hier mensen die een Technet abo hebben en een lijst kunnen posten met software die beschikbaar is? Op de website van Microsoft is er geen gedetaileerde lijst te vinden.

Wel zeggen ze dat allé proffesionele software beschikbaar is zowel beta's als volledige versies. Daarbij staat ook dat het enkel mag gebruiken voor evaluatie doeleiden, maar wil dit dat ook zeggen dat er een 120 dagen limiet zit op de software (zoals de cd's bij de Microsoft boeken)?

Ik zou graag thuis een SBS servertje opzetten om mee "te spelen". Ook ben ik van plan om MSCA/E examens gaan af te leggen. En heb daarbij geen zin in die 120 dagen eval versions, maar heb ook het geld niet om elke software licentie aan te kopen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ze zijn niet timebombed meer, als je dat bedoelt.
Ik vind het overigens wel de 400+ euro waard die je er aan moet besteden, maar dat ben ik ;)
(En SBS is er in standaard en Enterprise versies @ TechnetDirect).

Een lijst ga/kan ik je niet leveren, want dat verandert toch regelmatig. Suffice to say dat je meer software tegenkomt dan je ooit zal kunnen installeren :+

Er is wel een duidelijke nadruk op infrastructure, zo zal je geen development meuk zien (VS2005).

[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 03-07-2007 17:17 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat alt-92 zegt. Die lijst verandert nogal vaak, en er zijn ook nogal veel verschillende abonnementsvormen. Om nou allemaal hier een lijstje te gaan posten is ook weer een beetje zinloos, door wat op microsoft.com rond te bladeren kom je ook alles wel tegen.

Jouw vragen kunnen met actuele informatie beantwoord worden door de Microsoft servicedesk, misschien zou je die eens kunnen bellen. Ik vind jou eigen research en informatieverstrekking erg onder de maat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters