Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Erik.
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06-2018
Hallo,
Ik ben zelf even de weg kwijt vandaar dat ik het vraag, ik hoop dat dit in het goede deel gepost is anders sorry daarvoor.

Ter zaken:
Ik ken iemand die heeft een mooie ipaq 4700 en heeft hem 3/4 jaar.
Hij wil hem verkopen voor 300 aan mij omdat hij er zelf niks meer mee doet en de functies die erop zitten gebruikt hij niet, voor het geld wil hij een tom tom kopen...

Wat heeft hij er onder anderen bij zitten:
Bleutooth gprs antenne (t.b.v. tom tom) t.w.v. 90 euro
lederen hoesje voor gprs antenne
Usb dockingstation
230V accu lader
2x 12V accu lader (1 voor pda en 1 voor gprs antenne)
256 mb sd kaartje
Ledere beschermhoes
plastic beschermkapje (te gebruiken i.p.v. lederen hoes)
Volledige handleiding

Ik heb zelf een Palm zire 71 en wil graag een nieuwe hebben.
Is de prijs die hij willen hebben goed of moet ik er onder gaan zitten?
Tuurlijk moet je altijd voor zo min mogelijk proberen te kopen maar onder de 300 gaat hij niet.
Ik wil hem graag hebben maar is het de moeite waard? In de winkel koste hij 400 euro.

Deze pda's etc dalen altijd snel in hun prijs net zoals bij een computer.

Kunnen jullie mij advies geven?

Mvg Erik

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hij kostte 400,- 4 jaar geleden en hij wil er nu 300,- voor hebben 8)7 Je bent gek als je dat koopt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Erik.
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06-2018
Ik vind het zelf ook nogal veel...
Wat is jullie advies hoeveel zou ik moeten geven voor zoiets?

Ik denk dat hij veel geld wil omdat hij er veel waarde aan hecht...
Er is een bod gedaan voor 225 euro.

Verwijderd

Kijk even op marktplaats wat de waarde is of bied zelf wat je ervoor over hebt. 300 is imo veelste veel. Maar, dat vond je zelf ook al :)

Verder kunnen we er niet zo veel over zeggen dus is het niet de moeite om daar verder op te discussieren. Dit topic kan dus wel dicht.

Dit topic is gesloten.