Hallo mensen,
Ik heb nu 2 pinnacle PCTV producten gehad, namelijk:
Pinnacle PCTV hybrid tuner kit USB for windows Vista media center
&
Pinnacle PCTV tuner kit PCI for windows Vista media center (huidige die ik gebruik).
Ze zijn echt waardeloos.
Het kwaliteit is uitermate beneden de normen en het hakkelt en is zo sloom als een slak.
Aan pc ligt het niet en heb op veel forums gelezen dat het echt een probleem is van Pinnacle.
Zelf in de forum van Pinnacle staat dit probleem omschreven, maar tevergeefs geen oplossingen,
Kijk deze link maar eens:
http://webboard.pinnacles...Pos=14&cntThread=50&lng=1
Ik heb met de pinnacle helpdesk doormiddel van chat de probleem besproken, maar hun schuiven het probleem af aan microsoft met de mededeling dat de software van microsoft is.
Maar hoe zit het dan met de drivers en de meesten mensen die Pinnacle gebruiken?
Ik wou graag jullie ervaringen weten met de producten van Pinnacle en met name de PCTV producten.
En eventueel oplossingen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Ps. Ik gebruik Windows Vista Ultimate 32 bits versie.
Ik heb nu 2 pinnacle PCTV producten gehad, namelijk:
Pinnacle PCTV hybrid tuner kit USB for windows Vista media center
&
Pinnacle PCTV tuner kit PCI for windows Vista media center (huidige die ik gebruik).
Ze zijn echt waardeloos.
Het kwaliteit is uitermate beneden de normen en het hakkelt en is zo sloom als een slak.
Aan pc ligt het niet en heb op veel forums gelezen dat het echt een probleem is van Pinnacle.
Zelf in de forum van Pinnacle staat dit probleem omschreven, maar tevergeefs geen oplossingen,
Kijk deze link maar eens:
http://webboard.pinnacles...Pos=14&cntThread=50&lng=1
Ik heb met de pinnacle helpdesk doormiddel van chat de probleem besproken, maar hun schuiven het probleem af aan microsoft met de mededeling dat de software van microsoft is.
Maar hoe zit het dan met de drivers en de meesten mensen die Pinnacle gebruiken?
Ik wou graag jullie ervaringen weten met de producten van Pinnacle en met name de PCTV producten.
En eventueel oplossingen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Ps. Ik gebruik Windows Vista Ultimate 32 bits versie.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 15:23 ]