[ Voor 97% gewijzigd door bjck op 09-07-2007 19:26 ]
Moest even kijken op de kalender of het niet 1 april was....
Hoe lang gaat deze test ongeveer duren?
Hoe lang gaat deze test ongeveer duren?
Een zware performance test?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Wellicht een idee om iets meer info te geven...Je website is nu nog een plesk page...Niet de beste indruk die je kan achterlaten IMO..
tweakers kennende....... of in 1 keer rookpluimpjes bij keeptalking, of dit topic vrij snel gesloten wegens spam zonder toestemming vooraf....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Typpisch gevalletje van een actie waar niet te lang over na is gedacht. En dan ook gelijk op Tweakers....nou ja....Coach4All schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:51:
[...]
tweakers kennende....... of in 1 keer rookpluimpjes bij keeptalking, of dit topic vrij snel gesloten wegens spam zonder toestemming vooraf....
suggestie voor keeptalking: vragen om belangstellenden per mail en dan users stukje bij beetje een userid/psw zenden en toevoegen zolang het goed gaat.... elke keer een paar meer....
OK in me frits 7050 gezet en ik kan inderdaad bellen naar vaste nummers.
Ik ben alleen wel benieuwd welke weg keeptalking.nl in wil gaan slaan.
Ik weet ook niet wat er op dit moment met mij belgegevens gedaan gaat worden, omdat ik het doel van het project ook niet weet
Hij werkt trouwens prima op frits 7050 FON met vox930 op ISDN bus en analoge tel.
Sipura 2100 en 1001 ook niets raars gemerkt. Casema internet
Ik ben alleen wel benieuwd welke weg keeptalking.nl in wil gaan slaan.
Ik weet ook niet wat er op dit moment met mij belgegevens gedaan gaat worden, omdat ik het doel van het project ook niet weet
Hij werkt trouwens prima op frits 7050 FON met vox930 op ISDN bus en analoge tel.
Sipura 2100 en 1001 ook niets raars gemerkt. Casema internet
Verwijderd
Ook ff gelijk op mijn Fritz!box 7050 ingezet. Maar dan alleen voor de mobiele nummers. Dus ik wacht af als het volgende week ook mogelijk zal zijn 
Voor de vaste nummers heb ik voipbuster. Maar als keeptalking.nl voor vast en mobiel voor noppes aan kan bieden...
dan ben ik jullie vaste "klant"
Voor de vaste nummers heb ik voipbuster. Maar als keeptalking.nl voor vast en mobiel voor noppes aan kan bieden...
als je een performance test wilt daar zijn bedrijven voor in huurbaar
(een callcenter in de buurt wilt dat wellicht ook graag doen - zo eens tussendoor - voor een schoon bedragje)
(wij moesten zo de opel-site voor het aanvragen van testritten eens doen tijdens een pauze, of door de calls door)
nu lijkt het enkel op spam .... (en is er nix legaals bekend... wie zegt dat je niet aan het loggen bent - als voorwaarde van het "aanbod" ?, hoe log je de communicatie - wat wettelijk verplicht is in Nederland - niet de inhoud van de gesprekken, wel wie welk nummer belt op welke moment ... )
doe anders zoals google met hun beta-test van gmail:
laat 20 of 50 kennissen zich inschreven en geef die de mogelijkheid nog anderen aan te brengen.
hoe sneller het volk uitbreid, hoe beter ze het vinden ...
(een callcenter in de buurt wilt dat wellicht ook graag doen - zo eens tussendoor - voor een schoon bedragje)
(wij moesten zo de opel-site voor het aanvragen van testritten eens doen tijdens een pauze, of door de calls door)
nu lijkt het enkel op spam .... (en is er nix legaals bekend... wie zegt dat je niet aan het loggen bent - als voorwaarde van het "aanbod" ?, hoe log je de communicatie - wat wettelijk verplicht is in Nederland - niet de inhoud van de gesprekken, wel wie welk nummer belt op welke moment ... )
doe anders zoals google met hun beta-test van gmail:
laat 20 of 50 kennissen zich inschreven en geef die de mogelijkheid nog anderen aan te brengen.
hoe sneller het volk uitbreid, hoe beter ze het vinden ...
[ Voor 47% gewijzigd door soulrider op 03-07-2007 20:04 ]
Het werkt prima. Maar word pas echt interresant als er ook gratis gesprekken naar mobiele telefoons mogelijk worden. Dat zie ik echter niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd.
/sceptisch
/sceptisch
..:: ::..
Verwijderd
Ik denk: ik ga het gewoon proberen.
Zyxel 2602H modem met 12move account en belbudget (=dure tikken) abonnement.
Nooit geprobeerd verder dat internetbellen, maar er zitten tenslotte 2 telefoonaansluitingen op de modem.
Eerst wilde het niet lukken.
Na een firmware-update van de modem werkt het wel.
Ben benieuwd of volgende week het bellen naar mobiele nummers gaat werken.
Meeste kenissen hebben geen vaste lijn meer.
Zyxel 2602H modem met 12move account en belbudget (=dure tikken) abonnement.
Nooit geprobeerd verder dat internetbellen, maar er zitten tenslotte 2 telefoonaansluitingen op de modem.
Eerst wilde het niet lukken.
Na een firmware-update van de modem werkt het wel.
Ben benieuwd of volgende week het bellen naar mobiele nummers gaat werken.
Meeste kenissen hebben geen vaste lijn meer.
Verwijderd
ze hebben hun nl domein al gereserveerd...
http://www.keeptalking.nl/
oude club....zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/KeepTalking
http://www.keeptalking.nl/
oude club....zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/KeepTalking
Ik denk dat je met de onderste .com met .nl doorelkaar haalt.
Ik geloof er niks van dat ze bellen naar mobiele nummers gratis gaan aanbieden omdat de network operators hier gewoon veel kosten voor berekenen. Valt me trouwens tegen dat dit topic nog niet gesloten is.
het is hoe dan ook een surf-by-and-spam topic
want de TS heeft maar 1 post, en is niet meer terug geweest ....
ik blijf afwachten
(ook al omdat ik benieuwd ben hoe hun hostingsfirma gaatlachen met de rekening achteraf)
ik blijf afwachten
(ook al omdat ik benieuwd ben hoe hun hostingsfirma gaatlachen met de rekening achteraf)
Ik moet wel zeggen dat het werkt. Ik denk dat een modje de titel wat minder reclame-achtig moet maken maar wat mij betreft kan het bericht er blijven. Gratis is tenslotte gratis.
Als je een sip-server kunt beheren dan heb je ook wel een idee wat leaseweb voor kosten in rekening gaat brengen schat ik zo in. Misschien is het leaseweb zelf wel?soulrider schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:27:
het is hoe dan ook een surf-by-and-spam topic
ik blijf afwachten
Nu is het (nog) gratis. Ik geloof gewoon niet dat een bedrijf 'gratis' bellen naar mobiele nummers kan aanbieden. If it sounds to good to be true, it usually is.knakworst schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:27:
Ik moet wel zeggen dat het werkt. Ik denk dat een modje de titel wat minder reclame-achtig moet maken maar wat mij betreft kan het bericht er blijven. Gratis is tenslotte gratis.
Het is gewoon S P A M om meer naamsbekendheid te krijgen. De TS geeft belachelijk weinig info, hij surft ff hierheen, registreert, knalt z'n zooi neer en vertrekt.
Mwah, telefonie gebruikt niet zoveel bandbreedte. De kosten gaan 'm eerder in de aansluiting met het publieke net zitten. En de maximale kosten daarvan zijn goed te berekenen: aantal lijnen * maximale kosten per minuut * aantal minuten in de periode gedurende welke je deze test aanbiedt. Afhankelijk van hoeveel lijnen 't zijn zal de bandbreedte waarschijnlijk nog wel onder de 10mbit blijven.soulrider schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:27:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als je de whois gegevens van het domein opvraagd kom je al snel hier terecht
....
dat is ook een klein beetje telecom-achtige bedoeling
....
dat is ook een klein beetje telecom-achtige bedoeling
[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 09-07-2007 19:27 . Reden: spam ]
ik kan trouwens zeggen dat belgische gsm-nummers wel algebeld kunnen worden 
(met die tip hierboven ivm x-lite toch effe getest van mijn laptop naar mijn gsm -
zit wel een merkbare tijd vertraging op van een paar seconden - getest met een fluitje
)
dus op dat gebeid is dat wel effe profiteren, en ev. tijdelijk de ts in de kosten jagen...
speciale nummers zijn wrs ook niet geblokkeerd
(en als ik merk dat er kosten bij mijn gsm worden aangerekend zonder mijn toestemming, weet ik hem wel te vinden ....)
(met die tip hierboven ivm x-lite toch effe getest van mijn laptop naar mijn gsm -
zit wel een merkbare tijd vertraging op van een paar seconden - getest met een fluitje
dus op dat gebeid is dat wel effe profiteren, en ev. tijdelijk de ts in de kosten jagen...
speciale nummers zijn wrs ook niet geblokkeerd
(en als ik merk dat er kosten bij mijn gsm worden aangerekend zonder mijn toestemming, weet ik hem wel te vinden ....)
[ Voor 5% gewijzigd door soulrider op 04-07-2007 00:17 ]
Perfect, leuk om te proberen en werkt goed!
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
paar seconden is wel heel erg veel...daar kan je niet echt normaal gesprekken mee voeren.
Vraag me af hoe ze dat doen met mobiele nummers bellen.
Hoe bedoel je? Ik heb hier toch wel zo'n 5 minuten aan de lijn gehangen. Het werkte hier met x-lite welMiK schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:22:
paar seconden is wel heel erg veel...daar kan je niet echt normaal gesprekken mee voeren.
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Wat vullen jullie precies in bij X-lite? Ik kan niet connecten. Krijg de volgende foutmelding: Registration Error: 408 - Request Timeout
RemonLP schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:43:
Wat vullen jullie precies in bij X-lite? Ik kan niet connecten. Krijg de volgende foutmelding: Registration Error: 408 - Request Timeout
werkt hier Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Je zegt merkbaar 5 seconden vertraging.... dat klopt dan toch niet, als iemand hallo zegt en jij het 5 seconden later hoort. GSM heeft een delay maar 5 seconden is erg veelibmos2warp schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:39:
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb hier toch wel zo'n 5 minuten aan de lijn gehangen. Het werkte hier met x-lite wel.
als mobiel het ook gaat doen wil ik hem wil even instellen in m'n ATA voor 06-nummers.
er zal dan wel een maximum tijdsduur per gesprek worden aangehouden.
want anders wordt het een dure test voor keeptalking.nl
er zal dan wel een maximum tijdsduur per gesprek worden aangehouden.
want anders wordt het een dure test voor keeptalking.nl
Hm, werkt het nu al niet meer?
Kan wel registreren maar welk nummer ik ook kies maakt niet uit. Ik krijg geen verbinding, alleen de drie toontjes..
Heb al op verschillende manieren nummers ingevoerd:
+31205233400
0031205233400
0205233400
Iemand een idee wat ik fout doe?
Kan wel registreren maar welk nummer ik ook kies maakt niet uit. Ik krijg geen verbinding, alleen de drie toontjes..
+31205233400
0031205233400
0205233400
Owjawel, dat heb je zeker, je moet onthouden dat wat jij zegt van je pc naar de server moet, van de server moet het weer het telefoonnet op, en dan moet het nog eens naar jou toe. Maar idd is een lag van 5 seconde vrij veel. Dat heb je meestal alleen met servers die in amerika ofzo staan. Maar een lag is iig standaard....MiK schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:33:
[...]
Je zegt merkbaar 5 seconden vertraging.... dat klopt dan toch niet, als iemand hallo zegt en jij het 5 seconden later hoort. GSM heeft een delay maar 5 seconden is erg veel
Hmmm, het kan zijn dat je de instellingen niet goed heb staan. Bij ons wou het eerst ook niet en kregen we de "verkeerd nummer" toontjes. Hier heb ik gewoon gebeld met het nummer wat lijkt op jou laaste: 0501234567. Is het trouwens wel slim om die nummers hier neer te zetten?dutchcrusader schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:31:
Hm, werkt het nu al niet meer?
+312052*****
00312052*****
02052*****
Ik weet alles van niks
Verwijderd
Lijkt erop dat ie een kamer in Artis wilde reserveren ;-)ibmos2warp schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:49:
[...]
Owjawel, dat heb je zeker, je moet onthouden dat wat jij zegt van je pc naar de server moet, van de server moet het weer het telefoonnet op, en dan moet het nog eens naar jou toe. Maar idd is een lag van 5 seconde vrij veel. Dat heb je meestal alleen met servers die in amerika ofzo staan. Maar een lag is iig standaard....
[...]
Is het trouwens wel slim om die nummers hier neer te zetten?
Tuurlijk is lag normaal. en helemaal in gsm netwerk. maar als je 5 seconden lag hebt dan klopt dat gewoon niet.ibmos2warp schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:49:
[...]
Owjawel, dat heb je zeker, je moet onthouden dat wat jij zegt van je pc naar de server moet, van de server moet het weer het telefoonnet op, en dan moet het nog eens naar jou toe. Maar idd is een lag van 5 seconde vrij veel. Dat heb je meestal alleen met servers die in amerika ofzo staan. Maar een lag is iig standaard....
[...]
Hmmm, het kan zijn dat je de instellingen niet goed heb staan. Bij ons wou het eerst ook niet en kregen we de "verkeerd nummer" toontjes. Hier heb ik gewoon gebeld met het nummer wat lijkt op jou laaste: 0501234567. Is het trouwens wel slim om die nummers hier neer te zetten?
Dus? Ik heb ook al gezegt dat dat misschien een beetje veel is. Maar ik heb geen glazen bol of whatever om te zien wat d'r mis is. Bij mij werkt het, bij andere die ik ken werkt het... Ik denk dus dat het ergens fout zit bij jou kant.MiK schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:27:
[...]
Tuurlijk is lag normaal. en helemaal in gsm netwerk. maar als je 5 seconden lag hebt dan klopt dat gewoon niet.
Oke, mwah, ik hou niet zo van nummers online zettenVerwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:08:
[...]
Lijkt erop dat ie een kamer in Artis wilde reserveren ;-)
Ik weet alles van niks
Wat zou er bij mij fout zitten
ik heb nergens last van hier... geen delays van 5 sec.... dat was iemand anders.
ik ontdek dat er een muziekje wordt gespeeld als je in counterpath eyebeam (x-lite) op hold zet met keeptalking.nl ingesteld. 
dacht eerst dat het iets in eyebeam was maar met voipcheap is er geen muziekje.
vergaderingen zijn mogelijk met in ieder geval 5 deelnemers + jezelf.
geen lag/delays bij mij.
ik wou hem instellen als gateway in m'n SPA3000.
maar omdat m'n gateways vol zaten probeerde ik hem direct in m'n dialplan:
|<#11:>xx.<:@sip2.keeptalking.nl;usr=100;pwd=test;nat=yes>|
dat werkt niet...
nu dus toch maar een gateway vervangen.
als naar nederlandse mobieltjes ook gaat werken wordt het interessant.
ik bel nu toch al erg voordelig naar vast met voipcheap (met juiste caller-id).
naar belgische mobieltjes kan inderdaad, maar na 2 minuten werd de verbinding verbroken.
toevoeging:
blijkt dat 2 minuten het maximum is naar mobieltjes.
nu krijg ik dit te horen als ik naar een belgisch mobieltje bel:
http://caesu.nl-web.com/eyeBeamRecording_070704_212306.mp3
naar vaste nederlandse nummers werkt nog wel.
dacht eerst dat het iets in eyebeam was maar met voipcheap is er geen muziekje.
vergaderingen zijn mogelijk met in ieder geval 5 deelnemers + jezelf.
geen lag/delays bij mij.
ik wou hem instellen als gateway in m'n SPA3000.
maar omdat m'n gateways vol zaten probeerde ik hem direct in m'n dialplan:
|<#11:>xx.<:@sip2.keeptalking.nl;usr=100;pwd=test;nat=yes>|
dat werkt niet...
nu dus toch maar een gateway vervangen.
als naar nederlandse mobieltjes ook gaat werken wordt het interessant.
ik bel nu toch al erg voordelig naar vast met voipcheap (met juiste caller-id).
naar belgische mobieltjes kan inderdaad, maar na 2 minuten werd de verbinding verbroken.
toevoeging:
blijkt dat 2 minuten het maximum is naar mobieltjes.
nu krijg ik dit te horen als ik naar een belgisch mobieltje bel:
http://caesu.nl-web.com/eyeBeamRecording_070704_212306.mp3
naar vaste nederlandse nummers werkt nog wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Caesu op 04-07-2007 21:33 ]
Ik ga hem ook eens testen via mijn fritzbox, misschien een concurrent voor de betamax brands maar ik vrees ervoor.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Hmmm het lukt me nu om naar Nederlandse mobiele telefoons te bellen.
Volgens mij is men op dit moment ermee bezig, want een kwartier geleden werd er nog +3162290**** als caller-id meegezonden en nu word er geen nummer meer meegezonden.
Overigens blijf ik het een vreemd zaakje vinden dit. Zie ook:
http://www.speurders.nl/t...nd_en_belgie_anoniem.html
http://www.marktplaats.nl...e-anoniem.html%3Fxref%3D1
Volgens mij is men op dit moment ermee bezig, want een kwartier geleden werd er nog +3162290**** als caller-id meegezonden en nu word er geen nummer meer meegezonden.
edit:
Ook meteen maar even in mijn modem gezet... voor zolang het werkt
Ook meteen maar even in mijn modem gezet... voor zolang het werkt
Overigens blijf ik het een vreemd zaakje vinden dit. Zie ook:
http://www.speurders.nl/t...nd_en_belgie_anoniem.html
http://www.marktplaats.nl...e-anoniem.html%3Fxref%3D1
[ Voor 58% gewijzigd door Tarzan op 05-07-2007 13:44 ]
Marktplaats en Speurders? Het wordt steeds vreemder. Ik vertrouw het helemaal niet meer.
Tsja, maar wat kan er gebeuren? Het enige dat ze kunnen loggen is je ip-adres en de gesprekgegevens. Het lijkt me niet dat je opeens een rekening krijgt van het een of andertrolleystad schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:54:
Marktplaats en Speurders? Het wordt steeds vreemder. Ik vertrouw het helemaal niet meer.
Sip exchange?MiK schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:22:
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Heb 3CX Phone gedownload en het werkt prima. Ik kan binnen Nederland naar mobiele nummers bellen en er zit slechts een paar tienden lag in het geluid. Vage TS hoor.
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
Volgens mij is die plesk pagina op zijn website ook fake. (Gewoon een index.html bestandje.) En dat geval is nog geen kwartier voor de Topicstart gemaakt.
Verwijderd
http://www.telecomvergeli...t_offset=20&post_limit=20
Zal waarschijnlijk dus wel in de kosten gaan lopen op een bepaald moment als ze abonnementen gaan verkopen
Zal waarschijnlijk dus wel in de kosten gaan lopen op een bepaald moment als ze abonnementen gaan verkopen
Maar als ik nu zolang een beetje gratis kan bellen/spelen is het wel grappigVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:51:
http://www.telecomvergeli...t_offset=20&post_limit=20
lines an bussy now naar mobiel bellen
Verwijderd
Vannacht rond 1:00 kreeg ik een binnenkomend gesprek van hun server vandaan. Van telefoonnummer '100' om precies te zijn.
Gelukkig stond mijn toestel op mute, aangezien ik lag te slapen
Gelukkig stond mijn toestel op mute, aangezien ik lag te slapen
Hier werken de (NL) mobiele nummers zonder problemen met X-Lite.N0MAD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:38:
Bij mij werken de vaste nummers wel en mobiele niet. Getest met Xlite en werkt leuk.
Ik ga het vanavond ook maar eens proberen,
Dus voor het overzicht, je hebt x-lite nodig en de eggevens van de Ts + headset?
Dus voor het overzicht, je hebt x-lite nodig en de eggevens van de Ts + headset?
Verwijderd
Vastenummers werken hier wel maar geen mobiele nummers helaas
trouwens bij netnummers gewoon je nummer invoeren dus bijv 010*** landnummer hoef je niet tegebruiken. Bij 06 weet ik niet krijg dat nog niet werkend
trouwens bij netnummers gewoon je nummer invoeren dus bijv 010*** landnummer hoef je niet tegebruiken. Bij 06 weet ik niet krijg dat nog niet werkend
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 12:09 ]
Bellen naar 06 gaat hier goed. Heb het als outbound route ingesteld voor _06XXXXXXXX (asterisk).
Zou graag willen weten hoe lang de testfase duurt inderdaad, want ik ben bang dat we na afloop daarvan een bandje krijgen met de mededeling dat er niet gebeld kan worden in plaats van dat er gewoon via SIP een denied-reactie of iets dergelijks komt. Dan zouden we hier niet meer naar 06-nummers kunnen bellen tot ik de route er weer uit haal
Een theorie over de aan te bieden dienst trouwens: gratis bellen naar 06- en vaste nummers maar dan wordt er wel eerst een reclameboodschap afgespeeld of iets dergelijks
Zou graag willen weten hoe lang de testfase duurt inderdaad, want ik ben bang dat we na afloop daarvan een bandje krijgen met de mededeling dat er niet gebeld kan worden in plaats van dat er gewoon via SIP een denied-reactie of iets dergelijks komt. Dan zouden we hier niet meer naar 06-nummers kunnen bellen tot ik de route er weer uit haal
Een theorie over de aan te bieden dienst trouwens: gratis bellen naar 06- en vaste nummers maar dan wordt er wel eerst een reclameboodschap afgespeeld of iets dergelijks
Verwijderd
@ teo ik begrijp niet exact wat je heb neer gezet hoe bel je naar een 06 nummer?
Ik probeer dmv +316xxxxxx
en 00316xxxxxx
Krijg gewoon geen verbinding wat doe ik verkeerd?
Ik gebruik X- lite.
en 00316xxxxxx
Ik gebruik X- lite.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 12:26 ]
Ik gebruik de speakerphone functie. Dus afspelen via de speakers en gebruik de microfoon van de webcam. Dus geen headset.Tomino schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:15:
Ik ga het vanavond ook maar eens proberen,
Ik bel gewoon naar 06xxxxxxxx. Geen +31 of 0031 ervoor.
De verbinding wordt hier in nederland gelegt, je hebt die +31 dus helemaal niet nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:24:
@ teo ik begrijp niet exact wat je heb neer gezet hoe bel je naar een 06 nummer?
en 00316xxxxxx
Ik gebruik X- lite.
edit:
Hmm, te laat...
Hmm, te laat...
[ Voor 3% gewijzigd door ibmos2warp op 06-07-2007 12:29 ]
Ik weet alles van niks
Verwijderd
Oke bedankt ben al aan het proberen maar naar me eigen gsm werkt het niet misschien geblokt door mijn provider.
Edit het werkt wel naar andere nummers blijkbaar niet naar tele2/kpn mobiels
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 12:36 ]
Ik heb Hi (=KPN) en daar kan ik gewoon naar toe bellen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:32:
Oke bedankt ben al aan het proberen maar naar me eigen gsm werkt het niet misschien geblokt door mijn provider.
Ik krijg vaak "all circuits are busy now", oftwel, alle sip-gateways zijn bezig. Waarschijnlijk zijn er teveel mensen aan het bellen.
Ik heb ook geprobeerd gratis naar mobiel te bellen. ik krijg echter de medling please enter yo password followed by the pound key. Iemand die dat ook gehad heeft hier? en wat heb je eraan gedaan?
Ik heb het ingesteld in de fritzbox(countrycode uitgevinkt anders kon ik ook niet naar vast bellen) maar mobile lukt me nu ogsteeds niet.
Ik heb het ingesteld in de fritzbox(countrycode uitgevinkt anders kon ik ook niet naar vast bellen) maar mobile lukt me nu ogsteeds niet.
^ Heb hetzelfde probleem. Vaste lijn bellen lukt wel maar bij mobiel vraagt ze om een password. Bel overigens met x-lite.
ik krijg ook dat "password followed by the pound key" voor 06-nrs.
ik bel met SPA3000.
zou ook te mooi zijn natuurlijk als je gratis naar mobiel kan bellen.
ik bel met SPA3000.
Lees ook eens: http://keeptalking.nl/Caesu schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:40:
ik krijg ook dat "password followed by the pound key" voor 06-nrs.
ik bel met SPA3000.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Misschien even op http://keeptalking.nl/ kijken voor een wachtwoord...
dat is natuurlijk zo maar opzich is het wel wat de website op dit moment beloofd als test. verwacht dat het een bug is en dat we wel weer kunnen bellen over een paar uur. keep on trying en post het maar als het weer lukt, doe ik ook.
Ah thanks. Gisteren stond er nog helemaal niets op de website dus ik had het niet meer gecontroleerd. Mobiel werkt nu.
Ik probeer het nummer 0649XXXXXX te bereiken (van telfort) maar kom er niet door heen...
Staat deze reeks uit ofzo 0649XXXXXX?
Staat deze reeks uit ofzo 0649XXXXXX?
[ Voor 22% gewijzigd door jongerenchaos op 06-07-2007 16:31 ]
Als ik 123# als paswoord gebruik dan kan 3cxphone niet registreren. Als ik 'test' gebruik registreert hij wel, maar kan ik alleen naar vaste nummers bellen.
ben benieuwd hoe lang deze server gratis blijft!!!
Hier werkt dat als een trein, ik merk wel dat ik met keeptalking naar 06 merkbaar meer vertraging heb dan mijn budgetphone.nl telefoon nummer.
Trouwens wel vaak dat je geen verbinding krijgt omdat de boel in bezet is
Trouwens wel vaak dat je geen verbinding krijgt omdat de boel in bezet is
[ Voor 22% gewijzigd door boswandeling op 06-07-2007 17:02 ]
je moet ook niet 123# als password gebruikenAntonv9 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:57:
Als ik 123# als paswoord gebruik dan kan 3cxphone niet registreren. Als ik 'test' gebruik registreert hij wel, maar kan ik alleen naar vaste nummers bellen.
user 100
pass test
Als je dan naar mobiel gaat bellen dus 06xxxxxxxx dan vraagt een engels mokkel om een password, dan voer je 123# in en dan zegt ze klaarkomend Thankyou!!!
Als je gelukt hebt gaat ie dan naar het nummer bellen, maar krijg vaker dat de lijnen in bezet zijn
Ik heb zonet met ze gemaild want ik kreeg het niet aan de praat in mijn router(zyxel 2606) en binnen een paar uur een mail terug gehad met de oplossing erin, en nu werkt het ook.
Alleen gsm bellen lukt me nog niet, hij accepteerd het wachtwoord niet lijkt het. Misschien dat ik nog ergens iets in moet stellen.
Bij de sip instellingen de DTMF Mode op RCF 2833 gezet ipv PCM en nu werkt het wel alleen waren de lijnen bezet.
Alleen gsm bellen lukt me nog niet, hij accepteerd het wachtwoord niet lijkt het. Misschien dat ik nog ergens iets in moet stellen.
Bij de sip instellingen de DTMF Mode op RCF 2833 gezet ipv PCM en nu werkt het wel alleen waren de lijnen bezet.
[ Voor 16% gewijzigd door Def_P op 06-07-2007 17:23 ]
I, for one, like Roman numerals
En wat was het probleem en de oplossing dan? Misschien hebben andere mensen ook profijt bijDef_P schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:19:
Ik heb zonet met ze gemaild want ik kreeg het niet aan de praat in mijn router(zyxel 2606) en binnen een paar uur een mail terug gehad met de oplossing erin, en nu werkt het ook.
Doe je het op deze manier?Alleen gsm bellen lukt me nog niet, hij accepteerd het wachtwoord niet lijkt het. Misschien dat ik nog ergens iets in moet stellen.
- Het voip programa of de router instellen met de gevens:
proxy server : sip2.keeptalking.nl
username : 100
password: test
(Dus zoals: DarthPlastic laat zien ) - Dan het mobiele nummer bellen als: 06xxxxxx
- Nadat een vrouw vraagt om het password / pincode 123 # intikken.
- En dan zou het moeten werken.
edit:
Hmmm... Eens eerst op f5 drukken
Hmmm... Eens eerst op f5 drukken
[ Voor 3% gewijzigd door ibmos2warp op 06-07-2007 17:26 ]
Ik weet alles van niks
wtf wie is Arend? Als ik met mijn SIP client bel naar nummer 100 neemt hij op. Ik kon alleen niet terug praten helaas
All circuits are busy
Vanmiddag heb ik er wel een paar minuten mee gebeld naar een KPN-GSM-nummer, maar na een paar minuten hoorde ik opeens niets meer en de andere kant net zo min.
Hahaha.. misschien een medewerker van keeptalking.nl ?Tarzan schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:55:
wtf wie is Arend? Als ik met mijn SIP client bel naar nummer 100 neemt hij op. Ik kon alleen niet terug praten helaas
Er is 1 bericht geplaatst door keeptalking.

@hieronder, en speurders
@hieronder, en speurders
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2007 18:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja, en op marktplaats hebben ze het ook geplaatst
met eyebeam (x-lite) werkt het inderdaad wel.Caesu schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:53:
[...]
"login incorrect" krijg ik te horen als ik 123# toets.
maar keeptalking herkent blijkbaar de toetstonen van m'n telefoon niet.
Ik heb ook even een inbound nummer aangevraagd. Deze werkt echter met wisselend succes. De ene keer werkt het wel en de andere keer niet. Het is me al wel gelukt om met mijn 06 naar het inbound nummer te bellen. Tevens lukte het me net om via voipbuster naar dat nummer te bellen.
Het nummer is 04320106**. Dat lijkt mij gewoon een 'normaal' geografisch nummer. (met normaal tarief??)
Het nummer is 04320106**. Dat lijkt mij gewoon een 'normaal' geografisch nummer. (met normaal tarief??)
[ Voor 3% gewijzigd door Tarzan op 06-07-2007 19:24 ]
Zoek bij OPTA en gij zult vindenTarzan schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:20:
Ik heb ook even een inbound nummer aangevraagd. Deze werkt echter met wisselend succes. De ene keer werkt het wel en de andere keer niet. Het is me al wel gelukt om met mijn 06 naar het inbound nummer te bellen. Tevens lukte het me net om via voipbuster naar dat nummer te bellen.
Lijkt een normaal geografisch nummer idd.
Ik probeer mezelf te bellen op 06 (tijd 19:52) maar alle "circuits are busy". Over de kwaliteit kan ik dus nog niks zeggen, maar als je ons gierige hollanders gratis laat bellen schiet te capaciteit blijkbaar al snel te kort dus
.
Verwijderd
Schijnbaar is Keeptalking een dienst van "JongerenChaos Productions".
Die bieden nog meer diensten aan. Vroeger hadden ze ook een radiostation enzo.
Die bieden nog meer diensten aan. Vroeger hadden ze ook een radiostation enzo.
Bij het SIP nummer (daar staat normaal dus mijn volledige netnummer) moest ik ook 100 invullen. Maar het ging me meer om de snelheid van reageren die ik erg netjes vond, zeker voor een onbetaalde dienst.ibmos2warp schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:25:
[...]
En wat was het probleem en de oplossing dan? Misschien hebben andere mensen ook profijt bij.
[...]
Daarna dus over die DTMF tonen gemaild kreeg ik ook direct reactie op en indien ik het niet aan de praat kreeg konden ze voor mij een aparte test account aanmaken waarbij ik geen wachtwoord op gsm hoefde te gebruiken. Dit zat er nu op om misbruik (voor de gein bellen en uren verbinding open laten staan) te voorkomen. Op het feit na dat er meestal geen lijn naar gsm vrij is, werkt het prima en heb al wat gesprekjes kunnen voeren en de kwaliteit is beter als voipbuster. Dus ben erg benieuwd naar de prijzen die ze willen gaan voeren.
I, for one, like Roman numerals
Omdat er altijd mensen zijn die het leuk vinden om uren een verbinding aan te hebben staan naar hun mobieltje, zijn wij
genoodzaakt om mensen alleen nog dmv aanmelding een inlognaam en wachtwoord te verstrekken.
Het voordeel hiervan is dat er dan meer lijnen beschikbaar komen voor mensen die wel gewoon lekker gratis willen bellen.
Ook kunt je hierdoor intern bellen, je belt gewoon je vriend of kennis door zijn inlognaam als telefoon nummer te gebruiken.
Uiteraard blijft het bellen gewoon gratis, een e-mailtje is voldoende. Wij mailen je dan zsm de inlogcode terug.
Onze inkomende nummers zijn inmiddels allemaal vergeven, maar er worden zsm nieuwe verwacht
Dit alles stond vanmiddag nog NIET op hun website.quote:
Omdat er altijd mensen zijn die het leuk vinden om uren een verbinding aan te hebben staan naar hun mobieltje, zijn wij
genoodzaakt om mensen alleen nog dmv aanmelding een inlognaam en wachtwoord te verstrekken.
Het voordeel hiervan is dat er dan meer lijnen beschikbaar komen voor mensen die wel gewoon lekker gratis willen bellen.
Ook kunt je hierdoor intern bellen, je belt gewoon je vriend of kennis door zijn inlognaam als telefoon nummer te gebruiken.
Uiteraard blijft het bellen gewoon gratis, een e-mailtje is voldoende. Wij mailen je dan zsm de inlogcode terug.
Onze inkomende nummers zijn inmiddels allemaal vergeven, maar er worden zsm nieuwe verwacht
Als er zoveel belangstelling is zouden ze ook een limiet kunnen instellen, bijvoorbeeld een maximum van 5 minuten per gesprek. Lijkt me heel redelijk.
Ik hoop niet dat dit weer zo'n dienst is die kapot gaan aan zijn eigen succes, daar hebben we er al meer van gehad.
Nasty, wilde net eens gaan testen op het zaterdagavond-wat-gaan-mijn-vrienden-doen belrondje...
Ik doe dit overigens op mijn smartphone. Ik gebruik Fring (soort MSN) en hiermee kan ik dus gratis vanaf mijn gsm bellen...
Ik doe dit overigens op mijn smartphone. Ik gebruik Fring (soort MSN) en hiermee kan ik dus gratis vanaf mijn gsm bellen...
In dit geval zou de service niet kapot gaan aan zijn eigen succes maar aan "mesnen die het leuk vinden hun verbinding urenlang open te laten staan naar hun eigen gsm". Dat tpe mensen dat zich tot doel stelt om alle interessante gratis alternatieven te verpesten door er misbruik van te maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()