Toon posts:

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/122870

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geplaatst door HlpDsK (Global mod - 12166) - donderdag 08 februari 2001 20:02 GVD .. gebruik een search, of denk na!
Nix tegen Helpdesk maar ik ben van mening dat Moderatoren en/of Admins zulke woorden NIET mogen gebruiken.
Het lijkt me niet nodig om uit te leggen waarom ik dat vind... _Zeer_ ongepast.

Dat wilde ik dus even kwijt.

Verwijderd

Ik gebruik de taal die ik wil gebruiken. De user is niet nieuw, en hij weet gewoon beter.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Heb je het over GVD..?

De Tering, waar maak je je godverdomme druk om, mietje!

;)

Enneh, "NIET mogen gebruiken"..? Tjezeus... Laten we het communisme ook maar 's gaan invoeren hier. Beetje censuur erbij en iedereen is gelukkig...

Lighten up buddy!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 23:16 schreef HlpDsK het volgende:
Ik gebruik de taal die ik wil gebruiken. De user is niet nieuw, en hij weet gewoon beter.
Jij hebt met je 'status' een voorbeeldfunctie dus jij zou beter moeten weten.

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
hmmm... ietsjes vriendelijker had ook gekund hoor :)

\o/

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op donderdag 08 februari 2001 23:20 schreef 787B het volgende:

[..]

Jij hebt met je 'status' een voorbeeldfunctie dus jij zou beter moeten weten.
Voorbeeldfunctie..? Je gaat erg ver moet ik zeggen...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 00:00 schreef Obi het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie..? Je gaat erg ver moet ik zeggen...
Als iemand in een draadje iemand anders uitscheld en zijn woorden bekrachtigd met scheldwoorden wordt diegene ook 'op de vingers getikt'. Dan vind ik dat je als moderator zulke woorden niet kunt gebruiken. Je wijst mensen erop dat bepaalt gedrag niet gewenst is maar zelf doe je het ook.

Maar dit is natuurlijk allemaal maar mijn mening en geen feit. Ik vind het gewoon niet netjes. Like i typed: just my 2 cents.

Verwijderd

Topicstarter
Vorige post stikt van de taalfouten. Ik ben moe en heb mijn mening geventileerd en ga hier niet meer verder op in.

Verwijderd

Ik vind wel dat Modjes/Adjes voorbeeld functies hebben.

Ik bedoel, als ik newbie zou zijn, tja, dan weet je wat er gebeurt.
Staat niet netjes vind ik.

Als iemand continue zit te jennen en er gewoon om vraagt doordat ie 1000 keer stomme topics opent enzo, ok.

Ben wel benieuwd wat Global modjes enzo ervan vinden.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 20:08

BrZ

Op vrijdag 09 februari 2001 00:11 schreef 787B het volgende:

[..]

Als iemand in een draadje iemand anders uitscheld en zijn woorden bekrachtigd met scheldwoorden wordt diegene ook 'op de vingers getikt'. Dan vind ik dat je als moderator zulke woorden niet kunt gebruiken. Je wijst mensen erop dat bepaalt gedrag niet gewenst is maar zelf doe je het ook.

Maar dit is natuurlijk allemaal maar mijn mening en geen feit. Ik vind het gewoon niet netjes. Like i typed: just my 2 cents.
Valt wel mee hoor... Als ik nu zeg:
Zit niet te zeiken, hoer
Dan gaan de adjes heus niet zeuren hoor :)

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Over dit onderwerp is al vaker gediscussieerd hier. Ik vind inderdaad ook dat in sommige gevallen de Mods/Adjes hun taal mogen kuisen, uit hoofde van hun functie.

Elke foute topic met een flame/krachtterm afsluiten werkt echt averechts. Ik weet ook wel dat de Adjes/Mods ook nog mensen zijn, maar niet iedereen is daar van gediend, en omdat niet iedereen daarvan gediend is, draagt het bij aan een negatieve sfeer op GoT

En dit zijn dus mijn 2 centen, dit is geen persoonlijke aanval op welke Ad/Mod dan ook.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
beetje offtopic maar sinds wanneer is hlpdsk eigenlijk globalmod :?

* witchdoc loopt altijd beetje achter op de rest :)

eneuhh.. hlpdsk: de persoon waar je tegen vloekte mag dan wel niet nieuw zijn, maar er zijn meer dan genoeg nieuwe potentiele lezers.. als jij als global mod zulke taal mag, gaan hun dat ook gebruiken..
en zeg ervan wat je wil, maar vloeken op iemand komt aardig dicht in de buurt van een troll of flame.
Pagina: 1