Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

userstats vervuild

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Zie: http://tweakers.net/aanbod/userstats/10198
Ik kijk hier eigenlijk nooit naar maar wat zie ik vandaag dat twee koekenbakkers waar ik nooit iets aan verkocht heb mij negatief hebben beoordeeld, waarvan er 1 in mijn ongewenste email is terecht gekomen en hem dat later heb gemeld en mijn verontschuldigen heb aan geboden en de andere ken ik niet eens. Ik wil graag nog wat verkopen en dan staat het gewoon niet netjes imho voor je imago.
Je bent soms heel veel mailtjes bezig met iemand en die haken dan toch af, dat is dan pech en je eigen risico maar als iemand je wil bashen zonder tegenverweer dan kan/mag dat wel?
Of toch niet? m.a.w. kan ik/jullie er iets aan doen?
Ik hoop dat ik hier op het goede forum ben want volgens mij hoort dit niet op het meldpunt thuis.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Bashen mag natuurlijk nooit, maar als er concreet gepoogd wordt tot een transactie te komen, en eenzijdig de communicatie wegvalt, dan kan je dat toch als een echte ervaring beschouwen.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:13:
Bashen mag natuurlijk nooit, maar als er concreet gepoogd wordt tot een transactie te komen, en eenzijdig de communicatie wegvalt, dan kan je dat toch als een echte ervaring beschouwen.
Dat is waar de schoen wringt, er komt geen transactie en uit frustratie wellicht is er zo'n reactie. Er is wel degelijk communicatie geweest alleen niet binnen een paar minuten.
Bovendien worden zo de daadwerkelijke transacties op een grote hoop gegooid.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.