Toon posts:

[iPod 5th gen] Herstart continue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe ipod en instaleerde meerdere software programma's nou viel er een uit waardoor me ipod 80GB 5,5 uitviel. Ik kijken en viel me op dat appel logo zwak en sterk. Hij reset dus elke keer. Als ik zelf reset heeft dat ook geen zin. (Menu + actie button). Op de computer kan ik hem wel aansluiten maar de computer herkent hem niet. Wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Apple bellen..? Of naar een reseller natuurlijk!
Succes ermee

[ Voor 61% gewijzigd door nilski op 03-07-2007 15:23 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel aangepast van "ipod continue reboot2" naar "[iPod 5th gen] Herstart continue". Daarnaast is het niet echt netjes twee topics over hetzelfde probleem te openen.

Aangezien je het product net gekocht hebt, en het niet werkt: direct teruggaan naar de winkel. Tenzij je zelf wat raars mee hebt gedaan (laten stuiteren bijvoorbeeld). En welke "meerdere software programma's" heb je geïnstalleerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry F5 werkte denk neit helemaal want ik dacht dat ik het fout had gedaan vandaar 2x gepost. Alleen ephpone en de nieuwe versie van itunes. Ik denk dat de ipod te weinig stroom heeft om opnieuw te starten. Dat wordt ook wel vaak gezegd op apple site zelf. Dat dan een reset daardoor niet zal werken. Ik merk ook dat hij niet aansluit op de computer zowel computer als ipod geeft geen reactie op aansluiten van de USB kabel. Ik denk dan ook dat hij helemaal niet word opgeladen en dat hij daardoor dus nooit kan resetten. Ik zal dus moeten wachten totdat de batterij op is. Of heb ik het nu mis>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
ah, ik had zoiets met m'n foon. met een usb lader op netstroom (net iets krachtiger stroom) kwam ie dan wel weer op.
wel even netjes rtfm-en he. anders is je accu in no time gaar..

[ Voor 46% gewijzigd door nilski op 03-07-2007 15:50 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas dat werkt ook niet ik kom niet verder ik ben bang dat ik hem vern****kt heb. Ik zal morgen eens bellen met die jongens van Appel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Daedalus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:27:
Ik heb de titel aangepast van "ipod continue reboot2" naar "[iPod 5th gen] Herstart continue". Daarnaast is het niet echt netjes twee topics over hetzelfde probleem te openen.

Aangezien je het product net gekocht hebt, en het niet werkt: direct teruggaan naar de winkel. Tenzij je zelf wat raars mee hebt gedaan (laten stuiteren bijvoorbeeld). En welke "meerdere software programma's" heb je geïnstalleerd?
Mod, laten we het dan gelijk in het algemene iPod 5th Gen topic zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

DaSaN schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:24:
[...]
Mod, laten we het dan gelijk in het algemene iPod 5th Gen topic zetten...
Het algemene iPod 5th gen topic is meer bedoeld als ervaringen en discussie topic en niet als een troubleshooting topic. Door voor elk probleem een nieuw topic te openen, zijn ze makkelijker te vinden en worden dezelfde vragen niet keer op keer gesteld in het "grote" topic. Daarnaast verstoort een troubleshooting post de discussie in een ervaringen topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1