Ik ben benieuwd of er mensen zijn die training video's (bijv. van Lynda.com) bekijken op hun IPOD video. Op mijn werk hebben we een hele kast vol van deze video's en het lijkt me leuk om op vakantie deze te kunnen bekijken op een IPOD. Nu weet ik dat het technisch mogelijk is, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Is het allemaal goed te zien. Of raden jullie het af?
Ligt eraan welke trainingsvideo's het zijn. Die van photoshop zou ik niet aanraden.
Die van 3d studio max zouden kunnen.
Hangt er ook vanaf hoe goed je het programma al kent (dus knoppenindelingen)
Als een knopje veel te klein word dan weet je wel ongeveer wat het is en de presentator zal het ook zeggen.
Die van 3d studio max zouden kunnen.
Hangt er ook vanaf hoe goed je het programma al kent (dus knoppenindelingen)
Als een knopje veel te klein word dan weet je wel ongeveer wat het is en de presentator zal het ook zeggen.
Het zijn allerlei soorten video's die betrekking hebben op webdevelopment.
Ruby/Rails, Adobe pakketten maar ook Javascript/CSS, etc.
Ruby/Rails, Adobe pakketten maar ook Javascript/CSS, etc.
Converteer er 1 (stukje) en probeer het?
Ik overweeg om er eentje te kopen om die reden. Voor de rest zal ik er niet veel mee gaan doen.
Niemand ervaring? Verkeerd forum misschien dan toch?
Volgens mij kun je net zo goed een andere (goedkopere) speler kopen, die óók filmpjes kan afspelen. En dan zit je inderdaad niet in het juise subforum nee 
Vraag eens een schop van je topic aan een modje naar bijvoorbeeld Portable Media Devices of PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie
Vraag eens een schop van je topic aan een modje naar bijvoorbeeld Portable Media Devices of PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie
Verwijderd
Koop dan gelijk een videospeler met een groter scherm, en waarvoor je de films niet hoeft te converteren. Kijk voor de grap eens op de website van ArchosStalkert schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:14:
Ik overweeg om er eentje te kopen om die reden. Voor de rest zal ik er niet veel mee gaan doen.
Een archos, kom je meteen met een merk, super duur 
TS je kan beter voor een goedkope Meizu speler gaan. Die heeft een groter scherm en is niet duur.
TS je kan beter voor een goedkope Meizu speler gaan. Die heeft een groter scherm en is niet duur.
Verwijderd
De Archos 404 30GB is exact even duur als de iPod 30GB, met een groot 3.5" display.W00fer schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 01:45:
Een archos, kom je meteen met een merk, super duur
Daarnaast bestaat er geen Meizu speler met een scherm groter dan de iPod 5.5G, dus kun je even een link posten?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 01:55 ]
Is een PSP nog een optie misschien? Heb ik verder geen ervaring mee qua bestandsformaten enzo, maar hij is niet zo duur, en heeft een vrij groot scherm...
Dan moet je gaan kloten met geheugenkaartjes, omdat het ding geen intern geheugen heeft (of wel?Toch schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:40:
Is een PSP nog een optie misschien? Heb ik verder geen ervaring mee qua bestandsformaten enzo, maar hij is niet zo duur, en heeft een vrij groot scherm...
Pagina: 1