Dag,
Mijn eerste post hier
Ik heb sinds 2 weekjes mijn nieuwe systeem en ondertussen ook een fancontroller aangeschaft om het lawaai te dimmen. Nu is het enige dat nog lawaai maakt mijn videokaart. Een X1950 Pro van Powercolor, maar dan de versie met de normale koeler en geen Accelero X2
Nu maakt deze dus veel lawaai en kan ik hem aansluiten op mijn fancontroller zodat ik hem standaard wat zachter zet en alleen als ik ga gamen hem vol zet.
Ik draai Vista x32 en wil mijn temperaturen van de videokaart aflezen zodat ik kan zien of ik hem wel langzamer kan laten draaien. Ik heb ATItool al geprobeerd maar krijg daar geen resultaat. Ik weet ook niet of ik goed kijk daar. Ook ATI tray tools heb ik geprobeerd maar ook daar kan ik de optie niet vinden. Met Everest Ultimate staat hij er niet eens tussen terwijl ik toch echt ATI Catalyst 7.6 draai...
Weet iemand een oplossing om de temps te bekijken? Bedankt
Mijn eerste post hier
Ik draai Vista x32 en wil mijn temperaturen van de videokaart aflezen zodat ik kan zien of ik hem wel langzamer kan laten draaien. Ik heb ATItool al geprobeerd maar krijg daar geen resultaat. Ik weet ook niet of ik goed kijk daar. Ook ATI tray tools heb ik geprobeerd maar ook daar kan ik de optie niet vinden. Met Everest Ultimate staat hij er niet eens tussen terwijl ik toch echt ATI Catalyst 7.6 draai...
Weet iemand een oplossing om de temps te bekijken? Bedankt