Toon posts:

Lynda.com en Macromedia Projector fout

Pagina: 1
Acties:
  • 3.551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat tutorials hier liggen van Lynda.com en krijg bij het opstarten elke keer deze fout voor geschoteld. :

In Macromedia Projector is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Ik het XP MCE net nieuw geïnstalleerd op mijn nieuwe pc. Specs zijn even globaal voor zover het van belang is:
Intel Quad Core 2.4
2 gig PC 5300

Quicktime Player 7.1.6

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

macromedia effe opnieuw installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:23:
macromedia effe opnieuw installeren?
Had ik er even bij moeten vermelden, sorry. Ik heb macromedia flash erop gezet (de laatste). Ik neem aan dat je die bedoelt?

Edit
Bij het fout rapport staat deze melding.
AppName: windowmode.exe AppVer: 9.0.0.383 ModName: quicktime.qts
ModVer: 7.1.6.200 Offset: 008a9a48

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 12:38 ]

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Voor de tutorials van lynda.com (als je de orginele hebt) heb je geen flash nodig maar quicktime:
quote: Ajax tutorial van lynda.com
How to access this training...

To access all of the training videos below, please enter your username and password into the login form in the upper right corner of this page. The demo movies that are indicated by active links below can be accessed without logging in. QuickTime® required.
Deze dus.
Ook als ik een free ding probeer, dan krijg ik dus ook een nieuwe pagina met een quicktime filmpie...
Effe quicktime of een vervanger (codec misschien?) downloaden :).

Je had het ook wel aan de fout kunnen zien: ModName: quicktime.qts

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
ibmos2warp schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:28:
Voor de tutorials van lynda.com (als je de orginele hebt) heb je geen flash nodig maar quicktime:

[...]

Deze dus.
Ook als ik een free ding probeer, dan krijg ik dus ook een nieuwe pagina met een quicktime filmpie...
Effe quicktime of een vervanger (codec misschien?) downloaden :).

Je had het ook wel aan de fout kunnen zien: ModName: quicktime.qts
Bedankt voor je antwoord. Je zou helemaal gelijk hebben als ik geen Quicktime erop zou hebben staan maar dat is dus wel zo. De laatste versie 7.1.6 zoals ik in mijn start post ook al had aangegeven.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:52:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Je zou helemaal gelijk hebben als ik geen Quicktime erop zou hebben staan maar dat is dus wel zo. De laatste versie 7.1.6 zoals ik in mijn start post ook al had aangegeven.
Hmm... Daar had ik net overheen gelezen :/...
Maar hoe heb je die tutorials en hoe probeer je ze te openenn?

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
ibmos2warp schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:13:
[...]

Hmm... Daar had ik net overheen gelezen :/...
Maar hoe heb je die tutorials en hoe probeer je ze te openenn?
Ik heb ze op HD staan. Als ik bvb op WindowMode klik start de tutorial, niks mis mee. Je krijgt het scherm waar alle chapters staan en je kiest bvb Intro. Dan zou normaliter de movie moeten beginnen maar dat doet hij niet. Als ik naar de map ga met de movies erin en klik op een movie speelt hij wel goed af. Ergens gaat het fout bij de link naar de movie denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hem nog eens een schopje geven aangezienn het probleem nog steeds niet opgelost is. Nog steeds de voor mij bekende en inmiddels gehate foutmelding:

In Macromedia Projector is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Wat ik zo vreemd vind is dat het allemaal wel gewerkt heeft vanaf HD op mijn oude pc. :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 13:09 ]

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Ik kwam net op dezelfde foutmelding bij het starten van een Lynda.com trainingmodule.

Omdat via de search voor dit probleem nog geen oplossing op GoT was te vinden heb ik verder gezocht, en dit is de oplossing:

• Start de Quicktime player, ga naar Preferences > Quicktime preferences
• Op tabblad Browser onderaan kiezen voor Mime settings > Use defaults
• Tabblad Advanced > bij video opties voor Safe mode (GDI) kiezen
• Vink "Enable playback of Adobe Flash tracks" aan

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Pagina: 1