Toon posts:

reactie op "so Slow"

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
A- Ben er nog niet achter waar het probleem zit.
Vandaar een algemene keuze in dit forum.

B- Wat een mens zaait, zal hij ook oogsten.
Wie is hier begonnen.
Na de mededeling van Dion was mijn fout duidelijk. Zoals ik al eerder had aangegeven.
Om mij dan daarna te beledigen en aan te vallen op eventuele taal proza's ging mij iets te ver.

Had gewoon aangegeven... Joh verkeerde taal en eventueel verkeerde forum topic.
Dan zijn jullie respectvol bezig. Had ik mijn melding eventueel laten verwijderen en opnieuw opgezet.

Voor de goede orde: ben al een heel tijdje aan het zoeken voor een eventuele oplossing van mijn probleem. (makkelijkste oplossing is natuurlijk hardware vervangen.....)
Dachten jullie nu echt dat ik niet de moeite had genomen op te zoeken?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-05 12:51

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:01:
[...]
Na de mededeling van Dion was mijn fout duidelijk. Zoals ik al eerder had aangegeven.
Om mij dan daarna te beledigen en aan te vallen op eventuele taal proza's ging mij iets te ver.

Had gewoon aangegeven... Joh verkeerde taal en eventueel verkeerde forum topic.
Dan zijn jullie respectvol bezig. Had ik mijn melding eventueel laten verwijderen en opnieuw opgezet.
[...]
En waarom moet iedereen hier dan van meegenieten en stuur je niet gewoon een DM naar de betreffende mod? :)
Voor de goede orde: ben al een heel tijdje aan het zoeken voor een eventuele oplossing van mijn probleem. (makkelijkste oplossing is natuurlijk hardware vervangen.....)
Dachten jullie nu echt dat ik niet de moeite had genomen op te zoeken?
Waarom laat je dan niet blijken uit je topic dat je gezocht hebt? Als je echt had gelezen wat er hier van je verwacht wordt had je geweten dat je eventueel reeds uitgeprobeerde oplossingen ook post.

Daarnaast had je dan ook weer geweten dat je hier helemaal niets mee bereikt...

Tesla Model Y RWD (2024)

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gast... je hebt gewoon je bericht (so slow) die je op andere forums hebt gezet gecopy-past naar dit forum zonder de moeite te nemen om het te vertalen.
Is al gezegd :)

[ Voor 7% gewijzigd door silmaril8 op 03-07-2007 12:20 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Lijk me niet de juiste manier, bespreek het met de mod. Zoals het in de overeenkomst staat die je bent aangegeen toen je je aanmelden.

Zeker weer niet gelezen?

Maak er even een melding van. Want dit is niet de bedoeling om dat hier te posten in dit subforum.

Edit/

Wij hebben geen glasse bol, dus als je niks zegt over dat je heb gezocht en ook niet meld wat je heb allemaal al geprobeerd heb. Dan gaan wij er vanuit dat je dat ook niet heb gedaan, want je zegt er immers niks over. Dus dat is ook jou fout niet de onze, en wij doen dit 100% gratis en we zijn geen helpdesk.

Zelfs het posten van een sluiting doe je weer verkeerd, ik vraag je dus ook om eerst de regels te lezen voor je weer verder gaat posten.

[ Voor 60% gewijzigd door mad_max234 op 03-07-2007 12:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben allemaal gelijk!

Wordt een eindeloze discussie. hebben we geen zin in.

Ik kijk wel ergens anders....

Sluiten maar die hap!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:35:
Jullie hebben allemaal gelijk!

Wordt een eindeloze discussie. hebben we geen zin in.

Ik kijk wel ergens anders....

Sluiten maar die hap!
Hoop dat je daar wel de regels leest, wat ergens anders zijn er ook regels. ;) En je hoef niet ergens anders heen, als je maar 5 min de regels had gelezen dan had je gewoon antwoord op je probleem gehad. En had je topic ook op de juiste plaats gestaan.

[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 03-07-2007 12:38 ]

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Gebruik eens 2 verschillende HD-controllers ipv 1 dezelfde.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.