Gran Turismo 4 kloon voor de pc

Pagina: 1
Acties:
  • 604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:27
je hebt op de ps2 het spel Gran Turismo 4, maar zijn er ook echt soortgelijke spellen voor de pc?
daarmee bedoel ik dat je je auto net zo kan tunen als in GT4 en ook zoveel auto's
bijna een soort kloon van GT4 maar dan voor de pc.

ik heb al gezocht maar dan kom ik uit op spellen waarbij je dan niet zo kan tunen of er weinig verschillende auto's zijn.
liever geen NFS, want ik wil gewoon racen en niet met gangs of wat dan ook, echt zoiets als GT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

zoekfunctie...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 10:20
Je zou eventueel FIA GTR (2) kunnen proberen. Dat is wel een moeilijk spel, maar komt denk ik het dichtste in de buurt van wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

inderdaad,
qua handling is het wel realistisch,

bij GTR ben je alleen meer bezig met het afstellen van je wagen, terwijl je bij GT je je meer bezig houdt met het tunen en upgraden.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:48

_Apache_

For life.

LFS is ook wel een leuke, stuk lichter dan GT en GTR..

Maar zeker niet saai..

Edit : Live For Speed that is.. liveforspeed.net

[ Voor 24% gewijzigd door _Apache_ op 03-07-2007 11:40 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmm, mss stond er iets minder in de zoekresultaten dan ik aanvankelijk dacht (had zelf nml ook al eens hierop gezocht). Excuses!
Variant die ook nog mogelijk is is TDU; Testdrive Unlimited! (is een topic over te vinden) Veel vrijheid, veel auto's en flinke hoeveelheid opdrachten en races...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
GIAS schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:37:
inderdaad,
qua handling is het wel realistisch,

bij GTR ben je alleen meer bezig met het afstellen van je wagen, terwijl je bij GT je je meer bezig houdt met het tunen en upgraden.
Wat is het precieze verschil tussen het afstellen van een wagen, en het tunen ervan...? :?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 15:14
Hij bedoelt dat je met tunen betere onderdelen koopt voor je auto, zoals een supercharger, turbo enz enz.

Het afstellen van een wagen is bijv. het aanpassen van de veringen, verdeling van remkrachten enz.

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

ik zoek ook al tijden voor een forza/gt4 achtig spel voor de pc.
Die racewagens boeien me niet echt, ik wil standaard wagens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

of een goede emulator om op je pc de ps2 versie van GT te spelen?!

(of zijn die dingen nog steeds net zo crappy als 5 jaar geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort games zijn er eigenlijk niet voor de PC. Als je lekker wilt rondscheuren raad ik je TDU aan. Voor het echte race werk zit je toch meer bij GTR etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 14:35
Je zou even naar juiced kunnen kijken, realistischer dan nfs, veel auto's, redelijk wat te tunen. Weet alleen niet of hij nog te koop is in de winkel. Hij is 2.5 jaar oud dacht ik.

[ Voor 7% gewijzigd door king of rats op 03-07-2007 14:56 ]

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik vraag me eigenlijk af waarom er nooit iemand in geslaagt is om een spel te maken zoals Gran Turismo voor de PC? Zou er geen markt voor zijn ofzo, kan het me haast niet voorstellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king of rats schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:56:
Je zou even naar juiced kunnen kijken, realistischer dan nfs, veel auto's, redelijk wat te tunen. Weet alleen niet of hij nog te koop is in de winkel. Hij is 2.5 jaar oud dacht ik.
Ik zag juiced nog bij de Dynabyte in Breda staan in zo'n budget rek. Dus ik zou even bij de Dynabyte gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ook gewoon te bestellen via bol.com enzo zag ik net!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
daroy schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:09:
Ik vraag me eigenlijk af waarom er nooit iemand in geslaagt is om een spel te maken zoals Gran Turismo voor de PC? Zou er geen markt voor zijn ofzo, kan het me haast niet voorstellen.
Zal wel voornamelijk met geld te maken hebben. Als je iets wilt maken dat kwalitatief in de buurt komt van Gran Turismo ben je in de eerste plaats al kapitalen kwijt aan licenties en ten tweede heb je een gigantisch team nodig om al die auto's en tracks te modeleren. En dan moeten eigenlijk ook nog alle auto's getest worden om de physics goed te krijgen, de geluiden worden opgenomen etc. etc.
Duur ;)

Het is denk ik geen toeval dat alleen een enorm bedrijf als Microsoft zich aan iets soortgelijks heeft gewaagd met Forza motorsport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

^^ idd, daarbij komt ook dat men op de PC eerder games kopieert, helemaal als de single player zo goed zou zijn als GT (en dus prima kan zonder online mogelijkheden)

Daarbij komt ook dat Forza en GT gekoppeld zijn aan één console en een deel van de goed verkoop en dus terugverdienste van de ontwikkeling dankt, op de PC zal dat minder exclusief zijn en dus minder terugverdienen (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:48

_Apache_

For life.

Weltschmerz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:35:
[...]

Wat is het precieze verschil tussen het afstellen van een wagen, en het tunen ervan...? :?
Je kan een verschil zien in 'het afstellen van de componenten die al in de auto zijn' en 'Compleet nieuwe onderdelen in je auto stoppen..'

Het eerste gaat vaak gepaard met een tweede, maar in NFS is vaak alleen de laatste..

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Pagina: 1