Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows mobile software vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de goede plek is hiervoor maar ik plaats het toch maar.

Ik heb sinds kort een wm ppc en ik heb een aantal programma's van spb erop gezet enkel heb ik hier soms ruzie mee:)

Ik heb nu spb time maar als ik een alarm instel dan geeft hij altijd op het today scherm een tijd aan van 24uur later terwijl ik hem toch echt instel op vandaag. Iemand hier ook "last" van en er een oplossing (of uitleg als ik iets fout doe) voor heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 09:36 ]

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Welke WM of PPC versie? Welke versie SPB?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
WM5 htcp4350 en de laatste spb time.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben eruit... in plaats van de dag aan te klikken bleek het dat alle dagen al aangeklikt stonden en ik dus de dag UITklikte en hij de daarop volgende dag pakte:) lekker stom hehe...

Heb wel een volgende vraag.

Ik wilde spb diary downloaden maar ik krijg dat niet geinstalleerd?? als ik die zipfile uitpak krijg ik geen cabfile maar een heleboel losse files. Hoe moet ik dit installeren?

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:31:
Nou ik ben eruit... in plaats van de dag aan te klikken bleek het dat alle dagen al aangeklikt stonden en ik dus de dag UITklikte en hij de daarop volgende dag pakte:) lekker stom hehe...

Heb wel een volgende vraag.

Ik wilde spb diary downloaden maar ik krijg dat niet geinstalleerd?? als ik die zipfile uitpak krijg ik geen cabfile maar een heleboel losse files. Hoe moet ik dit installeren?
Gewoon de desktop installer nemen (.exe). Dat werkt bij mij altijd prima.

Is het trouwens geen .cab-file, die zip-file waar jij het over hebt? Dan zou je die gewoon naar je telefoon moeten kopieren en OP of VIA je telefoon installeren.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik open het gedownloade bestand met winzip en dan krijg ik een heleboel files te zien welke mijn computer niet kan herkennen? er staat ook geen .cab file tussen? terwijl ik hem gewoon van hun site download? Moet ik soms andere software downloaden om dit te "herkennen"?

Verwijderd

Vraag het even in het HTC P4350 topic, daar heb je waarschijnlijk meer kans van slagen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.