Overclock 8800 GTX afhankelijk van merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:22
Hoi, ik denk dat mijn vraag wel duidelijk is uit de topictitel:

- Zijn de overclockresultaten van een 8800 GTX afhankelijk van het merk of niet?

Ik wil er namelijk 2 aanschaffen om in SLI te gaan draaien, maar ik weet niet precies
welk merk nu het beste hiervoor is.

Ik had al wel gekeken naar mogelijkheden, zouden de 8800 GTX'en van Club 3d, MSI of Asus
hiervoor goed zijn.

Misschien is deze vraag voor jullie gemakkelijk, het is voor mij ook de eerste keer dat ik een
SLI systeem samenstel :$.

Alvast bedankt!

The Dude abides!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Rednas schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:23:
Hoi, ik denk dat mijn vraag wel duidelijk is uit de topictitel:

- Zijn de overclockresultaten van een 8800 GTX afhankelijk van het merk of niet?

Ik wil er namelijk 2 aanschaffen om in SLI te gaan draaien, maar ik weet niet precies
welk merk nu het beste hiervoor is.

Ik had al wel gekeken naar mogelijkheden, zouden de 8800 GTX'en van Club 3d, MSI of Asus
hiervoor goed zijn.

Misschien is deze vraag voor jullie gemakkelijk, het is voor mij ook de eerste keer dat ik een
SLI systeem samenstel :$.

Alvast bedankt!
Ik denk dat je max overclock zelfs met hetzelfde merk kan verschillen per chip...

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja de overclock resultaten die je kunt halen verschillen per chip. De ene kan veel verder dan de andere. Gewoon een kwestie van geluk hebben, het merk maakt niet veel uit.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 20:47
Besef wel dat het een hoop geld is, twee van die kaarten. Ik zou zeggen koop eerst 1 en ga die uit testen op je favo-games. Als de prestaties dan onder de maat zijn (wat ik mij niet kan voorstellen) koop dan een tweede.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
ja, je zal toch nooit de kracht van die 2 88 kunnen benutten want dat houd je processor toch niet bij....daarbij zal je er niet op vooruit gaan want 1 88gtx is al genoeg voor de huidige games om alles zo high mogelijk te kunnen spelen..

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:22
Ik snap dat het een hoop geld is, maar ik wil graag alles op high spelen op 2560x1600, nu en
in de toekomst. Daarom koop ik er twee.

In ieder geval bedankt voor de replies, dan ga ik voor degene met de beste bundel/prijs.

Hiermee is mijn vraag beantwoord, er kan een slotje op

The Dude abides!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hiermee is mijn vraag beantwoord, er kan een slotje op
Het is hier geen helpdesk :/

GoT topics gaan niet op slot als een vraag beantwoord is :o

Als een topic op slot gaat, gebeurt dat omdat de topicstarter zich niet aan de GoT Huisregels gehouden heeft. In dit geval heb je veel te weinig eigen inzet (of gewoon nadenkwerk) getoond, dus bij deze op slot...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.