Toon posts:

response op "So Slow"

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge wat een negatief commentaar! Dit had ik van dit board niet verwacht.
Volgens mij kunnen/willen ze geen Engels lezen....
Daarbij zeur ik ook niet over hoe er geschreven wordt in het Nederlands op dit board.
Want de kinderen op de lagere school schrijven vaak beter.....

Maar goed.
Ik heb per abuis een [Ctrl]-V gegeven nadat ik dezelfde melding bij Nvidia.com had neergelegd.
Wilde het bericht nog aanpassen, maar dacht komt morgen wel (was vrij laat)
Kennelijk mag dit niet en wordt je direct maar uitgekafferd! (en wordt je afgeschilderd als e.o.a. analfabete eilandbewoner. Jammer...)

Mijn vraag was eigenlijk heel simpel.
Met een Nforce chipset is het lastig om simultane akties te voeren via harde schijven.

Hetzelfde geldt voor het branden van 2 DVD's tegelijk.
Branden van 1 dvd op 8 x speed. Brandtijd is ongeveer 9 minuten.
Branden van 2 dvd's op 8 x speed. Brandtijd is ongeveer 30 minuten.

Kent iemand dit probleem ook en wie weet een eventuele oplossing.

Specs:
M2N32SLI de Luxe Wireless edition
X2 4200 Processor
2 Gb Memory
WD 200 Mb HD Sata2
SS 320 Mb HD Sata2
2 Nec DVD writer Sata

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 00:59 ]

Verwijderd

Heb je mijn post nog gelezen en wat heb je daar mee gedaan? :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tips:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
PMG Beleid

Verder is het handig om je volledige specs weer te geven, je kan niet verwachten dat mensen je oude topics gaan nazoeken. Heb je al gezocht op het forum?

[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 03-07-2007 00:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wees blij dat je ergens je vraag kunt stellen! Lees de voorwaarden en voldoe daaraan!
Dat is dus ondere andere 'Stel je vraag in het Nederlands' dus daar heb je maar mee te doen >:)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:46:
Heb je mijn post nog gelezen en wat heb je daar mee gedaan? :)
Jij in ieder geval bedankt voor je reactie!.

Ik heb dat inderdaad gelezen.
Ik heb het vermoeden dat Windows de drives in PIO mode zet. Alleen kan ik dat nergens controleren.
De virusscanner is AVG. De heb ik al eens verwijderd om dit eventueel uit te sluiten.
Helaas zonder resultaat.
Heb inmiddels diverse mainboards gehad met de nforce4/5 chipset. Bij allen had ik dit probleem.
Alleen bij een VIA chipset had ik dit probleem niet. Gezien ik een AM2 processor heb, is het aanbod beperkt en probeer het toch e.o.a. manier op te lossen.

Dus mocht je nog iedeen hebben....

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:47:
Wees blij dat je ergens je vraag kunt stellen! Lees de voorwaarden en voldoe daaraan!
Dat is dus ondere andere 'Stel je vraag in het Nederlands' dus daar heb je maar mee te doen >:)
Lezen is ook handig.

Foutjes maken mag dus niet.....

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt gewoon in apparaatbeheer kijken of je drives op PIO-mode staan hoor.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:55:
Je kunt gewoon in apparaatbeheer kijken of je drives op PIO-mode staan hoor.
Dat klopt!

E.e.a. wordt goed aangegeven.
Het vermoeden is ook dat 'Windows' de drives op pio mode zet. (of DMA uitzet...)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:54:
[...]
Lezen is ook handig.

Foutjes maken mag dus niet.....
Tuurlijk wel! Foutjes maken is menselijk, maar er wordt netjes in de sluitpost aangegeven hoe 't precies zit met dit forum en toch vind jij dat je nog even 'n sneer moet geven naar hoe of wat... :)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ah zo. Ik heb eens eenzelfde soort geval gehad en toen waren het (zoals ook al aangehaald) de chipsetdrivers. Ik lees niet terug dat je die al opnieuw geïnstalleerd hebt... dus de vraag, heb je dat al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:00:
Ah zo. Ik heb eens eenzelfde soort geval gehad en toen waren het (zoals ook al aangehaald) de chipsetdrivers. Ik lees niet terug dat je die al opnieuw geïnstalleerd hebt... dus de vraag, heb je dat al geprobeerd?
Jazeker...
Afgelopen zondag vers geïnstalleerd.
Laatste chipset-drivers (Zowel van Nvidia als van ASUS)

Verder ook de nieuwste bios update.
(ook terug naar oudere versies geprobeerd)

Alles losgekoppeld gehad (op de HD's na.)

zonder resultaat....

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:00:
[...]

Tuurlijk wel! Foutjes maken is menselijk, maar er wordt netjes in de sluitpost aangegeven hoe 't precies zit met dit forum en toch vind jij dat je nog even 'n sneer moet geven naar hoe of wat... :)
Sneer is verdiend voor diegene die als zodanig reageerde...
Respect hoort wederzijds te zijn. Toch? ;)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

zie de sluitmessages van mijn collega's vanaf dion_b in "So slow...." en weet waarom je topic opnieuw dicht gaat

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kennelijk mag dit niet en wordt je direct maar uitgekafferd! (en wordt je afgeschilderd als e.o.a. analfabete eilandbewoner. Jammer...)
Wat een mens zaait, zal hij ook oogsten.

Als je op GoT wilt posten, hou je aan de GoT Huisregels

Je vorige topic is (zoals je in het Engelstalige sluitmessage had kunnen lezen) niet alleen gesloten omwille van de taal, maar ook omwille van het feit dat je geen vooronderzoek op GoT gedaan lijkt te hebben, je eigen inzet ook op andere vlakken in je topicstart ontbrak, je je topic postte in het verkeerde subforum en het geheel volstrekt onverzorgd (zeer slecht Engels) gepost is.

Als ik deze topicstart lees vraag ik ook af wat je ermee wilt. Geholpen worden? Dan is het niet bepaald zinnig degenen af te kafferen van wie je hulp verwacht. En sowieso, zoals Gambieter angeeft: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je oneens bent met een slotje, neem dan contact op met moderator in kwestie via DM, IM, email (postduif voor mijn part...). Zonder overleg 'heropende' topics gaan per definitie dicht - al zou deze toch gesloten zijn wegens wederom karige specs (niets over driver en OSversie), geen aantoonbare inzet (andere drivers geprobeerd, zaken op of buiten dit forum gezocht en gerefereerd in de topicstart) en wederom posten in het verkeerde subforum (het gaat je toch echt om Opslagmedia & I/O Controllers - dat de controller toevallig in het moederbord chipset zit doet daar niets aan af). Begin eens met de FAQ van OM te lezen, ga je dan een beetje inlezen en *dan* ben je misschien toe aan het openen van een topic.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.