GF6200 Low Profile in een Compaq SFF kast, gaat dat werken?

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Ik heb een Compaq D500 Small Form Factor. Daarin zit een low profile AGP-slot. Ik kan via de pricewatch bijvoorbeeld nog een GF6200 low profile vinden, dat zou dan fysiek moeten passen. Echter moet deze volgens de specs minimaal 350Watt voeding hebben en volgens de Compaq site levert die voeding maar 175Watt, lijkt me erg weinig voor een Pentium 4 met full size harddisk en optische drive etc.

Heeft iemand hier ervaring mee, voordat ik hem op de gok ga bestellen?

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
350w is een hele ruime (zoniet belachelijke) requirement voor je VGA, dit is natuurlijk wel afhankelijk van je overige hardware (extra hdd's etc).

Ga er maar vanuit dat het kaartje gewoon stabiel werkt ;)

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 22:39
kalechinees schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:15:
350w is een hele ruime (zoniet belachelijke) requirement voor je VGA, dit is natuurlijk wel afhankelijk van je overige hardware (extra hdd's etc).

Ga er maar vanuit dat het kaartje gewoon stabiel werkt ;)
Hij heeft 175 watt voeding... Ik durf er mij niet over uitspreken, maar ik ken iemand waarvan zijn pc niet stabiel liep met radeon 9600 pro, athlon xp 2400+ en 1 giga ram op een 180 watt voeding. Ik denk niet dat dat bij jou goed gaat werken. Ik raad toch minimum 250 watt aan.

http://specs.tweak.to/16567

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je hebt A en je hebt B-merken. Heb jij een A-merk? Zo ja, dan moet het wss wel lukken.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Compaq, ik weet niet of dat onder de A-merken valt. Welke fabrikant die voeding eigenlijk maakt, dat zou ik niet weten. Compaq heeft er natuurlijk eigen stickers op geplakt.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TheLemon schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:08:
Compaq, ik weet niet of dat onder de A-merken valt. Welke fabrikant die voeding eigenlijk maakt, dat zou ik niet weten. Compaq heeft er natuurlijk eigen stickers op geplakt.
Als je het zo gaat stellen zijn er geen A-merken. Dell maakt ook z'n eigen voedingen niet, maakt ook z'n eigen Laserprinters en inkjets niet. PC bouwers maken allemaal gebruik van third party spul. Ze maken echt helemaal niets zelf.

Maar Compaq is absoluut een A-merk

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 03-07-2007 12:18 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-07 11:20
Ik heb hier ook een GF6200 in een Dell Optiplex GX270 SFF kastje draaien. Daar zit een P4 2.4 in en ook maar een 160Watt voeding. Dat werkt perfect hoor. En ook heb ik bij m'n ouders een Optiplex GX280 SFF draaien waar een Radeon x300 in zit samen met een P4 2.8HT. Geen problemen.

Zo'n 6200 trekt bijna niks qua vermogen.

Ik heb als mce-doos net een Optiplex 745 op de kop getikt en daar gaat straks een Radeon HD2400 in. Daar verwacht ik ook geen problemen mee.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1